הערב: בית"ר בנתניה. פסוס יחתום ביממה הקרוב



הקבוצה של יובל נעים תתארח הערב בקופסא ותעלה עם אותו הרכב שפתח ביום שבת. איציק קורנפיין סיכם עם ספונסר חדש ופסוס יחתום עד מחר בבוקר

 בית"ר ירושלים תפגוש הערב את מכבי נתניה בקופסא. הקבוצה של יובל נעים מגיעה למשחק מעט תשושה ולכן, המאמן הקל השבוע על שחקניו באימונים.
 

קובי מויאל ניסה להתאמן בתחילת השבוע אך הכאבים הכריעו והוא ייעדר גם הערב. בקבוצה מעריכים כי מויאל יהיה כשיר למשחק מול הפועל פתח תקווה ביום שבת.
 
במקומו של מויאל יפתח שוב אביתר ברוכיאן שעלה בהרכב גם מול הפועל חיפה. בקבוצה אגב, הודיעו שלא ימכרו את הקשר בסכום שהוצע על ידי אודסה האוקראינית.
נעים שוחח עם שחקניו באימון ואמר להם: "לא יהיה לנו קל מול נתניה. הם קבוצה טובה מאוד ואתם חייבים לדעת לחלק את הכוחות שלכם. למרות ששיחקתם בשבת ואתם עייפים, אתם מוכנים למשחק."  
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן אייבנדר, אביתר ברוכיאן, שי חדד, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן.  
 
בעניין אחר, החלוץ הברזילאי לאונרדו פסוס יחתום בבית"ר ב-24 שעות הקרובות. יובל נעים התרשם מהברזילאי באימונים והחליט שהוא מעוניין בשירותיו. איציק קורנפיין הצליח לגייס את הסכום הנדרש להחתמתו באמצעות ספונסר חדש והוא יוחתם לשנה אחת.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה