אלון תורג'מן לא יגיע לבית"ר, מויאל לא ישוחרר



מאמן מכבי חיפה החליט להשאיר את תורג'מן בסגל ולשלבו ברוטציה. בבית"ר מאוכזבים. קובי מויאל לא יעזוב את הקבוצה בשלב הזה

בית"ר ירושלים קיבלה הבוקר באכזבה את העובדה שאלון תורג'מן לא יגיע לקבוצה. יובל נעים רצה מאוד לראות את חלוצה של מכבי חיפה מגיע לבית"ר, לאור העובדה שהוא אימן אותו בעבר ומודע ליכולתיו. אלישע לוי החליט כי בעקבות שחרורו של שלומי אזולאי לקריית שמונה, הוא לא מעוניין לשחרר את החלוץ לבית"ר ותורג'מן אמור להשתלב ברוטציה של מכבי חיפה.
 

בבית"ר אמרו היום: "מכבי חיפה נתנה לנו להאמין שתורג'מן יגיע. עוד שלושה ימים מועד ההעברות בליגה נסגר ואנחנו קצת בבעיה". היו"ר איציק קורנפיין ממשיך במאמצים לסכם על הסכם אימוץ עם ספונסרים חדשים שיעבירו כסף ויאפשרו את החתמתו של החלוץ הברזילאי, לאונרדו פסוס.
 
הקבוצה הודיעה סופית כי קובי מויאל לא יעזוב את המועדון בשלב זה. כזכור, אודסה האוקראינית הציעה חצי מיליון דולר עבור הקשר המוכשר של בית"ר.
 
הקבוצה ערכה היום אימון מסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה. יובל נעים יעלה עם אותו הרכב שפתח ביום שבת מול הפועל חיפה. אביתר ברוכיאן יחליף את קובי מויאל הפצוע ב-11.
 
נעים שוחח עם שחקניו באימון ואמר להם: "לא יהיה לנו קל מול נתניה. הם קבוצה טובה מאוד ואתם חייבים לדעת לחלק את הכוחות שלכם. למרות ששיחקתם בשבת ואתם עייפים, אתם מוכנים למשחק."
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן אייבנדר, אביתר ברוכיאן, שי חדד, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה