מכבי ירושלים השיקה אולם התעמלות חדש



ענף התעמלות הקרקע ממשיך להתפתח בירושלים. אמש הושק בעיר אולם חדש בעלות של למעלה ממיליון וחצי ש"ח במתחם הספורט הירושלמי באצטדיון טדי. ראש העיר, ניר ברקת: "כבוד לי לקחת חלק בפרויקט הזה"

 
מכבי ירושלים, המתמחה בהתעמלות הקרקע, השיקה אמש אולם התעמלות ייחודי ומפואר במתחם הספורט הירושלמי הממוקם ביציע המזרחי שבאצטדיון טדי. מדובר באולם התעמלות הקרקע מהחדישים והמקצועיים ביותר בישראל בכלל ובירושלים בפרט. האולם, המשתרע על פני 550 מ"ר, נבנה בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי ₪.

 
האולם החדיש מכיל בתוכו את כל מקצועות התעמלות הקרקע עם המכשור האולימפי המתקדם ביותר בתחום. בין המכשירים הרבים ניתן למצוא באולם מכבי ירושלים: טבעות מתח, מקבילים, סוס קפיצות, משטח מיוחד להתעמלות קרקע ללא מכשירים ועוד. מעבר להשקעה הרבה ולקדמה המקצועית, לאולם ההתעמלות החדש ייחוד נוסף – בורות נחיתה מיוחדים, כלומר, משטחים  ספוגיים העונים לדרישות האולימפיות המקנות למתעמלים רשת ביטחון גבוהה במיוחד ומאפשרת להם לבצע את כל סוגי התרגילים במקסימום ביטחון עם נחיתה על המשטחים הספוגיים.  
 
כמו כן, יצוין כי האולם החדש מיועד אך ורק להתעמלות קרקע, כך שכל המכשור המקצועי, המזרונים הייחודים ושאר האלמנטים של הענף, הינם קבועים באולם ובהשוואה לרוב האולמות בעיר, אינם משמשים גם לפעילות ספורטיבית אחרת.
 
אתמול, כאמור, הושק אולם ההתעמלות החדש בטקס חגיגי בהשתתפות ראש, העיר ניר ברקת, יו"ר הוועד האולימפי צביקה ורשביאק, מחזיק תיק הספורט בעירייה, עו"ד אלישע פלג, מנהל אגף הספורט העירוני, אורי מנחם, ומכובדים רבים. ורשביאק אמר בטקס: "אנו רואים באולם הזה דגל. כל מי שעמל שיהיה פה אולם, עבד בשביל זה יום ולילה ואפילו אני לא האמנתי שייצא מזה משהו. מדובר באולם נפלא, ואני בטוח שייצאו מכאן האלכסים שטילובים הבאים. כל הכבוד לעירייה שמשקיעה בספורט".
 
ראש העיר ברקת הוסיף: "מדובר באירוע מרגש, אני מברך את ההורים, המאמנים והמתעמלים. אהבתי לספורט ידועה, אני יודע מה זה לצמוח כספורטאי. מתקנים לבד זה לא מספיק, וחשוב לנו לתת תשתית לאגודות הספורט. כבוד לי לקחת חלק בפרויקט הזה. שיהיה לכולם בהצלחה".    
 
אולם ההתעמלות החדיש אמור לתת מענה אופטימאלי לעשרות המתעמלים המקצועיים הנאלצים לנסוע מדי שבוע ולהתאמן בהדר יוסף ובמכון ווינגיט בשל היעדר מתקנים ראויים להתעמלות הקרקע בירושלים. פתיחתו של האולם תביא להעלאת הרמה המקצועית של המתעמלים הירושלמיים וכן תמשוך עשרות מצטרפים חדשים לענף התעמלות הקרקע ההולך ומתפתח בשנים האחרונים. סגולותיו הבולטים של הענף הוא בפיתוח וחיזוק הגוף, שיפור הקורדינציה, הגמישות, חיזוק הצד המנטאלי והעלאת הביטחון העצמי.   
 
אגודת מכבי ירושלים נחשבת בעיני רבים כאחת מהאגודות המובילות בענף התעמלות הקרקע בישראל. מכבי ירושלים הינה עמותה ציבורית שבראשה עומד כבר עשרים שנה מאז היווסדה היו"ר דורון נהרי. בראש הצוות המקצועי והניהולי של מכבי עומדים ניסים פרץ וגל ספיר, מהדמויות הבכירות והמובילות של התעמלות הקרקע בארץ. פרץ, שעמל רבות במשך שנים ארוכות על הקמת אולם התעמלות קרקע אולימפי בירושלים, משמש כמאמן מצליח ומעוטר  וכשופט בין לאומי בהתעמלות כבר למעלה מ-20שנה. אליו חברה גל ספיר, שנמצאת בענף 24 שנה ונחשבת לאחת המאמנות המוערכות ביותר בארץ ולכוריאוגרפית הטובה ביותר בישראל בענף ההתעמלות. כצוות, השניים מובילים את מכבי ירושלים להישגים מקצועיים רבים.
 
ניסים פרץ: "אנו שמחים מאוד עם פתיחתו של אולם התעמלות הקרקע מהיפים והמקצועיים ביותר בארץ. עברנו כברת דרך ארוכה מאוד להקמת האולם ואני נרגש מאוד שהצלחנו להגשים את החלום שלנו. אני רוצה להודות לראש העיר ניר ברקת שהרים את הכפפה ופעל רבות לבניית האולם. פתיחת האולם הינה אבן דרך נוספת בהפיכתה של העיר ירושלים לבירת הספורט של ישראל".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה