תורג'מן יצטרף השבוע, נעים מודאג מהכושר הגופני



בית"ר ירושלים אומנם ניצחה את הפועל חיפה והתמקמה בצמרת, אבל מאמן הקבוצה מודאג מהכושר הגופני של השחקנים, שכמעט ולא תיפקדו בדקות הסיום. אלון תורג'מן יעבור ביומיים הקרובים למועדון

 
ביום שאחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, מאמן הקבוצה יובל נעים יושב בביתו וחושב איך לפתור את בעיית הכושר הגופני, שגרמה לקבוצתו להפסיד מול הפועל ת"א וצצה גם אתמול בדקות הסיום.

 
המאמן מקווה שבימים הקרובים יימצא פתרון להבאת שחקנים נוספים לקבוצה. בשלב זה מעוניין נעים לחזק את ההתקפה. אלון תורג'מן, שהגיע אמש לצפות במשחק, אמור לעבור לבית"ר ביומיים הקרובים, אחרי שכבר קיבל אור ירוק ממכבי חיפה בעניין השאלתו. בנוסף, נעים מעוניין לצרף את לאונרדו פסוס, אבל עד כה לא נמצא מימון להחתמתו של החלוץ הברזילאי. איציק קורנפיין עובד בימים אלו על גיוס כספים נוספים לקבוצה והמאמן מקווה שמאמציו של היו"ר ישאו פרי והשחקן יוחתם.
 
נעים עצמו לא מתרגש מהמיקום בטבלה יותר מידי ואמר: "אז מה אם אנחנו בצמרת? אנחנו הולכים לעונה של מלחמה כי יש לנו סגל צעיר וקצר. זאת לא בית"ר שהייתה לפני כמה שנים עם המיליונים. אנחנו קבוצה צעירה וזה שאנחנו למעלה כרגע לא מעיד על ההמשך".
 
כובש השער אמש והשחקן שהצטיין בשני המחזורים האחרונים, דן אייבנדר, אמר לאתר הרישמי של בית"ר: "אני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה לקחת עוד שלוש נקודות חשובות. אני חושב שהוכחנו אופי אחרי ההפסד להפועל תל אביב, אנחנו צריכים המשכיות. אנשים צריכים להבין שקשה לנו לקראת הסוף כי לא עשינו הכנה אידיאלית ואני מקווה שגם מול מכבי נתניה והפועל פ"ת נביא נקודות".
 
צילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה