רכבים חדשים, שחקנים חדשים, עונה חדשה



הפועל ירושלים ערכה היום את אימון הפתיחה הרישמי לקראת העונה שתפתח בחודש הבא.השחקנים קיבלו רכבים חדשים וגם קטש שאמר: "המטרה היא כדורסל חיובי וטוב"

הפועל מגדל ירושלים ערכה הערב (שלישי) את אימון הפתיחה הרשמי לעונת 2011/12. כ-300 אוהדים הגיעו למלחה אחרי פגרה ארוכה והעניקו אווירה נהדרת לצוות המקצועי והשחקנים, שהודו לקהל על התמיכה ונראו נרגשים לקראת העונה החדשה. באימון האוהדים התרשמו מהסגל המתגבש ובעיקר מהשחקנים החדשים באדום, הזרים די.ג'יי סטרוברי, לוק ג'קסון וג'רויס ורנאדו, והישראלים גוני יזרעאלי ואלישי כדיר. לפני האימון חברת "פריים ליס" העניקה רכבי 500 MG חדשים לאנשי הקבוצה.
 

"אני בטוח שיהיה כיף ומהנה השנה", אמר המאמן עודד קטש בפתיחת האימון. "לזרים החדשים שלנו יש אישיות חיובית והם נראים טוב עד עכשיו. יש כאן חבר'ה חדשים ומרקם חדש, מקווה שנתחבר מבחינה מקצועית ונצטרך לחכות ולראות איך זה יתפתח בהמשך. המטרה היא כדורסל חיובי וטוב, מאמין שבסוף זה יביא תוצאות. מבחינתנו השנה הייתי רוצה לדבר פחות ולעשות יותר".
 
הרכש החדש, אלישי כדיר, אמר באימון: "אנחנו רק בהתחלה ולומדים להכיר אחד את השני, גם מבחינה אישית וגם מבחינת כדורסל, לאט לאט נתחבר. מבחינתי מדובר במשהו חדש לגמרי ואני נהנה פה מכל רגע. אני מגיע רעב לכדורסל ומרגיש שאני בא מוכן לליגה. אני מאוד מתרגש ולא ידעתי שככה זה יהיה באימון הראשון, יש את ההרגשה הזו כמו לפני משחק ואני כבר מת לעלות לשחק".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה