הפועל ירושלים עדיין ללא ניצחון. סיימה בתיקו מאופס עם אשקלון



מה יהיה? הפועל ירושלים נותרה ללא ניצחון ליגה גם הערב אחרי שסיימה בתיקו 0:0 עם הפועל אשקלון. עידן טל ואדם מזרחי היו היחידים שתפקדו

הפועל ירושלים קייוותה להשיג ניצחון ליגה ראשון הערב מול הפועל אשקלון. חניכיו של לופא קדוש הציגו משחק חלש בכל העמדות והיחידים שבאמת תפקדו בקבוצה היו עידן טל שהיה המצטיין במשחק ואדם מזרחי שנראה בודד במערכה.
 

קדוש שינה את המערך הערב ועלה עם מזרחי כחלוץ בודד. אנטוניו פאבלוב נשאר על הספסל לאורך המשחק כולו.
 
מחצית ראשונה:
 
המשחק יצא לדרך לעיני כ-30 אוהדי הפועל ירושלים שהגיעו לאשקלון. הקבוצה המקומית פתחה מצויין את המשחק ותקפה במשך 10 הדקות הראשונות את שערו של רפי כהן ששמר על רשת נקייה. הפועל ירושלים נכנסה למשחק והחלה לתקוף גם היא כשהאירוע הבולט עד כה היה החמצה של אדם מזרחי שהגיע למצב מצויין מול סטויקיץ' אך החמיץ.  
 
עידן טל הרים כדור טוב לרחבה אך חבריו לקבוצה לא היו במקום לקבל את הכדור. הקשר התאושש מהפציעה הטורדנית בקרסול ומציג יכולת מצויינת. בדקה ה-40 קיבל עזו בעיטה חופשית מ-20 מטר אך לא דייק והכדור פגע בהגנה המקומית ויצא החוצה.
 
מחצית שנייה:
 
הפועל אשקלון פתחה בסערה את המחצית השנייה והגיעה לשני מצבים מצויינים אך פספסה. בדקה ה-50 הפועל ירושלים יכלה לעלות ליתרון אך חוסר ביטחון של עידו אליהו שהיה קרוב מאוד לשער ובחר למסור, השאירה את התוצאה על כנה.
 
החילוף הראשון במשחק הגיע בדקה ה-57 כאשר עידו אליהו יצא ובמקומו נכנס אפי מלכה היישר לקישור. בדקה ה- 75 קיבל טל בעיטה חופשית אבל לא דייק ובעט החוצה. סטויקיץ' הרס לאדם מזרחי שהיה קרוב מאוד לכיבוש בדקה ה-84.רפאל מורטו נכנס במקומו של רם סטי בדקה ה-87. שלוש דקות מאוחר יותר יצא אופיר עזו וליעד עובד נכנס למשחק.
 
השופט שרק לסיום אחרי 95 דקות משעממות ומאכזבות ושלח את האדומים לעשות חשבון נפש.
 
 
אשקלון: סטויקיץ', שי פטלק, דרקו לובריץ', טל מכלוף, עומר שוורץ, דידי אונגר, מאור גוזלן, אמייה טגה, אושרי גיטא, אילן רנקביץ', מאולי אוסיי.
 
הפועל י-ם: רפי כהן, לירן מזרחי, יוסי ביטון, אסף עזו, חיים איצרין, אלירן אוחנה, רם סטי, עידן טל, אופיר עזו, עידו אליהו, אדם מזרחי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה