אכזבה: בית"ר הפסידה 0:1 להפועל ת"א



הפועל ת"א עקצה את בית"ר ירושלים בדקה ה-77 ממבצע של טוטו תמוז שהסתיים בשער של עומר דמארי. בית"ר הייתה עדיפה יותר לאורך 65 דקות ואז העייפות נתנה את אותותיה ושלחה את הירושלמים מאוכזבים לבירה

בית"ר ירושלים פתחה את הליגה עם שש נקודות משש אפשריות, אך העיניים היו נשואות למחזור השלישי, למשחק שהתקיים הערב בבלומפילד.
 

חניכיו של יובל נעים התכוננו השבוע למשחק מול הפועל תל אביב בכל הרצינות במטרה אחת ויחידה, לחזור עם שלוש נקודות חשובות וכמובן עם הכבוד והיוקרה.לצערם הרב, הפועל תל אביב הצליחה לעקוץ בדקה ה-77 למרות יכולת חלשה מאוד.
 
מהלך המשחק:
 
המחצית הראשונה יצאה לדרך. כבר אחרי 10 דקות ספג דן אייבנדר כרטיס צהוב בשל כניסה חזקה ברועי גורדנה. שש דקות מאוחר יותר הגיעה בית"ר להזדמנות מצויינת. אבירם ברוכיאן שלחכדור לאבי ריקן שמצא את הקשר ברחבה. ברוכיאן עמד טוב אך בעט בצורה חלשה היישר לידיו של אדל.
 
בדקה ה-17 בית"ר ירושלים פספסה שוב. עמית בן שושן קיבל כדור עומק מצויין מרגליו של דן אייבנדר. בן שושן נעצר על ידי פרנסמן שמוציא את הכדור ומונע את השער הראשון במשחק. בדקה ה-30 בית"ר סופגת צהוב נוסף, הפעם לאלי דסה.
 
מי שבולט מעל כולם עד כה הוא הקשר קובי מויאל שמוכיח שהחשש שליווה את קשטן לאורך השבוע האחרון, מוצדק.
 
המחצית השנייה נפתחה עם "גשם" של כדורי ים שנזרקו למגרש מיציעי אוהדי הפועל תל אביב. מאיר לוי עיכב את המשחק כמה דקות על מנת לנקות את הדשא. גם אוהדי בית"ר הצטרפו ל"חגיגה" וזרקו גלילי נייר טואלט שפגעו בשי אבוטבול לקראת סוף המשחק.
 
בית"ר ירושלים נחלשה במחצית השנייה, בעיקר בשל עייפות השחקנים שמורגשת היטב בצורת המשחק שלהם. הפועל ת"א הגיעה למצבים נוחים אך החטיאה את כולם ברשלנות.
 
בדקה ה-62 קובי מויאל פרץ לרחבה ובעט חזק אך לא מדויק לשער האדומים.
 
השער הגיע בדקה ה-77, אבל מהכיוון הלא נכון. טוטו תמוז פרץ לרחבה, הפיל את אריאל הרוש ומסר לעומר דמארי שדחק פנימה.
 
אוהדי בית"ר ירושלים לא איכזבו ועודדו את השחקנים דקות ארוכות אחרי סיום המשחק.
 
 הפועל ת"א: אדל אפולה, נאאל חוטבא (עומרי קנדה67), מריו פצ'אלקה, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, נוסא איגייבור, שי אבוטבול, רועי גורדנה (מהראן ללה74), אלרואי כהן (מירקו אורמוש46), עומר דמארי וטוטו תמוז.
 
 בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן אייבינדר (לירון דיאמנט90), קובי מויאל (עדן נחמני80), שי חדד, סטיבן כהן (צחי אליחן77), אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה