הערב: הפועל ירושלים מחפשת ניצחון ראשון



הפועל ירושלים תשחק הערב מול הפועל אשקלון בתקווה לשחזר את היכולת מגביע הטוטו ולהשיג ניצחון ראשון. טל התגבר על הפציעה ויפתח ב-11. פאבלוב מחוץ להרכב

הפועל ירושלים תפגוש הערב (שני, 18.30) את הפועל אשקלון בתקווה להשיג ניצחון ליגה ראשון. בקבוצה זוכרים את הניצחון המרשים על האשקלונים בגביע הטוטו ומקווים לשחזר את היכולת ולו במקצת.
 

לופא קדוש ערך אתמול שיחה לשחקניו וניתח את הרכב היריבה לפרטי פרטים. בנוסף הזכיר המאמן לשחקנים כי הפועל אשקלון השתנתה ממשחק גביע הטוטו בו הובסה 4:0.
 
קדוש התייחס לפתיחת העונה החלשה ואמר לחניכיו: " ראיתי כבר את כל הקבוצות בליגה ואנחנו לא נופלים מאף קבוצה ואפילו טובים יותר. קורה שפותחים עונה בצורה לא טובה מבחינת תוצאות אבל אני דווקא מרוצה מהיכולת שלכם. הגיע הזמן שלנו לפצות על ההפסד להכח רמת גן."
 
רפאל מורטו ועידו אליהו תורגלו בהרכב הפותח באימונים האחרונים. אליהו תורגל באימון המסכם וככל הנראה יהיה זה שיפתח. אדם מזרחי יעלה כחלוץ בודד. יכולתו של פאבלוב במשחקים האחרונים וגם המתיחה בשריר מהשבוע שעבר הביאה את הצוות המקצועי להחליט שהבולגרי יפתח על הספסל.
 
עידן טל שלא התאמן באופן סדיר בשבוע שעבר בשל הפציעה הטורדנית בקרסול יפתח ב-11.
 
הרכב משוער: רפי כהן, לירן מזרחי, יוסי ביטון, אסף עזו, חיים איצרין, אלירן אוחנה, עידן טל, אופיר עזו, רם סטי, עידו אליהו/רפאל מורטו, אדם מזרחי.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה