הנוער של בית"ר ממשיך לנצח. גם האדומים רשמו ניצחון



קבוצת הנוער של סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון ניצחה 1:3 את מ.ס אשדוד בחוץ. גם האדומים מקריית יובל פתחו את השנה עם ניצחון 1:6 בגביע על מרמורק

קבוצת הנוער שלבית"ר שומרת על מאזן מושלם והשבת גברה 1:3 על מ.ס אשדוד בחוץ. הקבוצה, אותה מאמנים סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון, ניצחה במחזור הקודם 1:4 את מכבי הרצליה והיא מוליכה את הטבלה. 
 

בית"ר עלתה ליתרון 0:1 משער בדקה העשירית של הראל פולק. המארחים הצליחו להשוות כעבור שבע דקות, אבל אקורד הסיום היה של בית"ר, שכבשה פעמיים נוספות מרגליהם של עומר נחמני (פנדל) ומיכאל ממן. במחזור הבא שיתקיים ביום שבת הבאה, תארח הקבוצה את בית"רנס טוברוק.  
 
בתום המשחק אמר אילן שוקרון: "פתחנו את העונה ברגל ימין, השחקנים כנראה קיבלו השראה מהקבוצה הבוגרתו השיגו שני ניצחונות בשני המשחקים של פתיחת העונה. אני מרוצה מהתוצאה ומהדרך שבה השחקנים נראים. היה משחק שקול לאורך המחצית הראשונה, אך במחצית השנייה השתלטנו על המגרש ואני שמח שהשגנו ניצחון נוסף. אני מאוד מקווה שאת המשחק במחזור הבא מול נס טוברוק נארח בביתו גן".
קבוצת נערים א' של בית"ר הפסידה 0:4 להפועל תל אביב. 
 
בצד האדום של הכביש, קבוצת הנוער של הפועל ירושלים פתחה את העונה עם ניצחון 1:6 על הפועל מרמורק במסגרת גביע המדינה. כבשו להפועל: אליאור סעדו-3, אורי מלכה-2, יניר קדוש. קבוצת הנערים גברה 2:4 על עירוני בת ים.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה