התרגשות בבית וגן: אוהדי בית"ר ירושלים פוצצו את האימון



כ-100 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר לאימון הקבוצה על מנת לעודד ולדרבן את השחקנים לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א. קובי מויאל נטש את האימון

מפלס ההתרגשות בבית וגן עלה הבוקר מדרגה. שחקני בית"ר ירושלים היו עסוקים בימים האחרונים בלדרבן זה את זה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון, והבוקר הם קיבלו חיזוק נוסף. אוהדי הקבוצה הגיעו לאימון ופרצו למגרש. האוהדים עודדו את הקבוצה ודרשו מהם לחזור מבלומפילד עם ניצחון.
 

כעבור רבע שעה חודש האימון והקבוצה המשיכה בהכנות למשחק. מה שהעיב על החגיגות בבית וגן היה הקשר קובי מויאל, שנאלץ לנטוש את האימון ונמצא בספק גדול לקראת המשחק ביום ראשון. יובל נעים כבר תירגל במקומו את הקשר הצעיר, אופיר קריאף. קריאף חתם השבוע על חוזה לארבע עונות בבית"ר ירושלים ובקבוצה מסמנים אותו כאחד השחקנים הטובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות מקבוצת הנוער.
 
מויאל סובל מדלקת בכף הרגל וביום רביעי האחרון קיבל זריקה שהייתה אמורה לזרז את החלמתו. הקשר, שלא התאמן אתמול, לא הצליח לסיים את האימון ועזב באמצע.
 
הקשר התראיין היום בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים "בדרך למגרש", ואמר: " המשחק מול הפועל תל אביב חשוב לנו מאוד ואנחנו רוצים להמשיך ולנצח. אנחנו יודעים שהפועל תל אביב היא לא אותה קבוצה כמו פעם אבל יש להם סגל עמוק יותר משלנו וזה יכול לעשות את ההבדל."
 
על התקרית עם אבירם ברוכיאן אמר מויאל: "אני לא אומר שלא היה שום דבר אבל הנושא הזה נופח. לא עשינו שיחה בארבע עיניים אבל התחבקנו והתנשקנו והכל בסדר. אני יודע שהוא הקפטן וגם אמרתי את זה תמיד ומגיע לו כבוד."
 
חוזהו של מיגל פורטיז'ו טרם עבר בבקרה. בקבוצה יעשו מאמצים להעביר את החוזה כבר ביום ראשון בבוקר, על מנת לאפשר את רישומו למשחק. פורטיז'ו תורגל לאורך השבוע וגם היום כבלם לצידו של תומר בן יוסף, אך אם החוזה לא יעבור בבקרה, מתן בראשי יפתח במקומו.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה