בית"ר חזרה להתאמן. מויאל נטש את האימון, הברזילאים החלו להיבחן



אחרי מספר ימים של חופש, הקבוצה של יובל נעים חזרה להתאמן לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל תל אביב. מויאל לא סיים את האימון. גם חדד ומשה פצועים. המאמן צעק על בראשי ודיאמנט

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן היום לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בבלומפילד ביום ראשון. האימון עצמו היה בקצב טוב ובאווירה טובה, כשהמאמן יובל נעים מטריף את השחקנים לקראת המפגש עם היריבה המושבעת באדום.  
 

במהלך האימון העיר נעים לשני השחקנים של הקבוצה, מתן בראשי ולירון דיאמנט. הבלם, שחזר להתאמן באופן מלא מאז שנפצע, חטף צעקות בגלל שלא ביצע פעולה כמו שצריך והחלוץ נשלח להתאמן בצד, בגלל שהצליח גם הוא לעצבן את המאמן.  
 
הבשורות הלא טובות הגיעו מגזרת הפצועים של הקבוצה. קובי מויאל, שנמצא בכושר יוצא מן הכלל, לא הצליח לסיים את האימון בגלל כאבים בכף הרגל מהם הוא סובל מתחילת השנה. מויאל נטש את האימון ונשלח לעבור צילומים בכף הרגל. עוד שני שחקנים שלא הצליחו לסיים את האימון בגלל פציעות הם שי חדד והקשר ברק משה.  
 
הבוקר גם התחילו להתאמן עם בית"ר שני הנבחנים הברזילאים - לאונרדו פסוס ויירה ולאונרדו זאגרו. נעים יצטרך להתרשם מהשניים בימים הקרובים ורק אז יחליטו בבית"ר אם בכלל להיכנס עימם למשא ומתן. עוד לפני כן, בקבוצה יעשו מאמצים גדולים להעביר בבקרה התקציבית את מיגל פורטיז'ו ואופיר עמרם.  
 
לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון, בית"ר קיבלה 1500 כרטיסים למשחק, ובמועדון מעריכים שיתכן והקבוצה תקבל כמות נוספת של כרטיסים.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה