מבצע 'מינוי בחירה' בבית"ר ירושלים יוצא לדרך עם הוזלת מינויים מיוחדת



לאור צמד הניצחונות על עכו ובאר שבע, החליטו במועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים לצאת במבצע הוזלת מינויים מיוחד. במקביל, מבצע "מינוי-בחירה" בשיתוף האוהדים יוצא לדרך. שני הזרים הנבחנים עברו בדיקות רפואיות ויתאמנו מחר

 בעקבות צמד הניצחונות על הפועל עכו והפועל באר-שבע והתמיכה הגדולה של הקהל , מועדון הכדורגל בית"ר אלדן ירושלים הודיע היום שהוא יוצא במבצע מינויים חדש לכל משחקי הבית של הקבוצה. במסגרת המבצע מחירי מינוי למבוגר יוזל ורוכשי מינוי נוער וחיילים יזכו לערכת מתנות ממותגות של הקבוצה. כמו כן, בעקבות הביקוש הגדול לכרטיסים למשחק הליגה מול הפועל תל אביב ביום ראשון בבלומפילד, הוחלט כי רכישת כרטיסים למשחק תתאפשר רק לבעלי מינויים.
 

בבית"ר הודיעו על הוזלת מינוי המבוגר בהנחה של 200 ₪, כשמינוי מבוגר יעלה 700 ₪ במקום 900 ₪ עד כה. בנוסף להנחה המיוחדת, יזכה כל רוכש מינוי ב-DVD של עונת הדאבל. מינוי נוער/חייל/סטודנט יעלה 500 ₪, במסגרת המבצע כל רוכש מינוי יקבל ערכת מינוי נוער/סטודנט הכוללת: תיק לפטופ של בית"ר ירושלים מיני צעיף DVD של עונת הדאבל עץ ריח לאוטו בצורת חולצת כדורגל מחזיק מפתחות של הקבוצה. את המינויים ניתן לרכוש במשרד הכרטיסים בימות בטלפון מספר 02-6237000 או באמצעות אתר האינטרנט של בימות.
 
במסגרת מיזם האוהדים שקיבל את אישור הנהלת המועדון, נקבע יעד של מכירת 2000 מינויים נוספים (בנוסף ל-1200 המנויים שנמכרו עד כה) וזאת במטרה להגיע ליעד כולל של יותר מ- 3,000 מנויים עד לתאריך ה-25 בספטמבר 2011. מחירי "מינוי הבחירה" יהיו זהים למחיר המינויים שמפורסמים בכתבה זאת ובפרסומים הרשמיים של המועדון. במידה וייעד זה יושג, רוכשי מינויי הבחירה יהיו זכאים למנות נציג אוהדים מטעמם כמשקיף על החלטות הנהלת המועדון וזאת למשך עונת המשחקים 2011/12.
 
אין באמור בכדי להעניק לנציג כאמור יכולת החלטה ו/או קבלת מידע מכל מין וסוג שהוא למעט זכותו להוות משקיף במסגרת ישיבות בהן יתקבלו החלטות שונות בקשר לפעילות המועדון, אליו יוזמן מפעם לפעם. כמו כן ישמש הנציג הנבחר כ"נציג האוהדים" אל מול הנהלת המועדון. מינוי הנציג יהיה באחריות האוהדים האחראים על המיזם. חשוב להדגיש כי במידה וייעד זה לא יושג, לא יהיו זכאים משתתפי המבצע למינוי משקיף מטעמם. שלום קדוש אחד מהיוזמים אמר היום: "לא הגיוני שהפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי חיפה ימכרו מעל 5,000 מנויים ורק אצלנו לא מגיעים אפילו ל-2000 מנויים. הגיע הזמן שהקהל של בית"ר יתעורר ויבין שהאהבה לכדורגל ולקבוצה מתבטאת בקניית מנויים, הגיע הזמן שהאוהדים ירכשו מנויים, יגיעו ליעד שקבענו ובכך אנו האוהדים נקבל את הכוח בקבוצה על ידי הכנסת נציג להנהלה".
 
שחקני הקבוצה זכו ליום חופש ויחזרו להתאמן מחר. שני הזרים הנבחנים שהגיעו מברזיל עברו היום בדיקות רפואיות ומחר יתחילו להתאמן עם הקבוצה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה