בית"ר ירושלים גברה על מכבי תל אביב 1:0



שער מהיר של צחי אליחן העלה את בית"ר ירושלים ליתרון עליו שמרו חניכיו של נעים לאורך המשחק כולו. מכבי שלטה במשחק. פורטיז'ו פתח בהרכב

בית"ר ירושלים ממשיכה לנצח, גם במשחקי אימון. הקבוצה של נעים ערכה הערב משחק אימון מול מכבי תל אביב וניצחה 1:0 משער מהיר של צחי אליחן שכבש כעבור עשר שניות בלבד מפתיחת המשחק.
 

יובל נעים סיכם את המשחק ואמר: " המטרה שלנו היא להתקדם מכל אימון. מה שחשוב זה התוצאה ביום א'. יש בקבוצה שחקנים צעירים מוכשרים, שרוצים להצליח. במשחק הזה חסרו לנו ארבעה שחקני הרכב. המגמה של בית"ר היא שכל מי שמשחק יעשה את המקסימום לטובת הקבוצה, וזה מה שהיה היום".
 
 נעים התייחס גם למשחק הקרב ובא מול הפועל תל אביב: "אנחנו תמיד אופטימיים, זה לא בריא להיות פסימיים ולחשוב על דברים רעים. אנחנו יודעים שיהיו גם תקופות קשות, אבל נקווה שכמה שפחות. המשק ביום ראשון הוא משחק קשה מול הקבוצה הכי ביתית, אחרי מכבי ת"א. אנחנו נבוא לעשות את המקסימום. יחסי הכוחות ברורים. הפועל היא קבוצה הרבה יותר טובה, אבל נקווה לתוצאה טובה".
 
יובל נעים נתן הזדמנות לשחקניו הצעירים במשחק ושיתף את אוהד סיידוף שעלה במקומו של אריאל הרוש שנמצא בקרואטיה, ברק משה, צחי אליחן ועדן נחמני.
 
בבית"ר ממתינים לתשובה ממכבי חיפה בעניינם של אנדריי פילאבסקי ואלון תורג'מן. בקבוצה מעריכים כי מערכת היחסים הטובה עם החיפאים, תוביל בסופו של דבר להשאלתם של הבלם והחלוץ.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה