רשמית: מיגל פורטיז'ו חתם בבית"ר ירושלים לעונה



בית"ר ירושלים החתימה הבוקר את הבלם מיגל פורטיז'ו ועדיין מחפשת מימון להעברת חוזהו בבקרה. הקשר הצעיר אופיר קריאף חתם על חוזה לארבע עונות. הבלם: יש כאן הרגשה של משפחה, מקווה לתרום כבר בקרוב"

הבלם הארגנטינאי, מיגל פורטיז'ו' חתם הבוקר על חוזה לעונה אחת בבית"ר ירושלים ויהיה הזר הראשון שלה העונה. הקבוצה תמשיך במהלך השבוע לחפש מקורות מימון על מנת להעבירו בבקרה' עוד לפני המשחק מול הפועל תל אביב שיערך ביום ראשון הקרוב.
 

פורטיז'ו אמר לאתר הרשמי של הקבוצה הבוקר: "אני שמח מאוד לחתום בבית"ר ירושלים, אני מתאמן כמה שבועות עם הקבוצה והיה חשוב לי מאוד לחתום בסופו של דבר. לפני שהגעתי לכאן ידעתי מי זאת בית"ר ירושלים, זאת קבוצה מאוד מפורסמת בישראל, ועוד בארגנטינה כשהייתי צעיר שמעתי על הקבוצה. אני יודע שבשנתיים האחרונות בית"ר היא לא אותה קבוצה שהייתה לפני כן, אבל המטרה שלי היא להצליח כמה שיותר עם הקבוצה. יש פה שחקנים מאוד מוכשרים, שחקנים צעירים עם מלא פוטנציאל שיכולים להצליח ולהוביל את הקבוצה להישגים. יש כאן הרגשה של משפחה וזה דבר מאוד חשוב. בשני המשחקים שבהם ניצחנו ישבתי ביציע ורציתי להיות מאוד חלק מזה, אני מקווה שכבר במשחק הקרוב אוכל לתרום ולהיות חלק מהמשפחה".
 
הקבוצה החתימה גם את הקשר הצעיר, אופיר קריאף, שגדל במחלקת הנוער של בית"ר. קריאף חתם על חוזה לארבע עונות. בקבוצה סימנו את השחקן כהבטחה ואומרים כי הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר שיצאו מקבוצת הנוער בשנתיים האחרונות.
 
הקשר אמר בתום החתימה: "הגשמתי חלום אחרי 15 שנה. מהמשחק הראשון שבו הייתי בטדי בגיל חמש על הכתפיים של אבא שלי החלום שלי היה לשחק בבית"ר ירושלים. מאז שאני ילד חיכיתי לרגע הזה, ליוויתי את הקבוצה לכל מקום בארץ, חלמתי תמיד שאקבל הזדמנות לעלות על הדשא ולשחק עבור הקבוצה הזאת והיום זה אחד הרגעים המאושרים בחיים שלי. אני מאמין שאת כל האהבה הגדולה שיש לי לקבוצה, אוכל להביא לידי ביטוי על המגרש. גדלתי בבית בית"רי וזאת גאווה גדולה בשבילי להיות חלק מהמועדון הזה".
 
הערב תערוך הקבוצה משחק אימון מול מכבי תל אביב. המשחק יתקיים בקריית שלום ב-17:30.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה