גילה את ירושלים: פרננדז צירף את אריאל הרוש לנבחרת



שוערה של בית"ר ירושלים המריא אתמול בערב עם נבחרת ישראל לקרואטיה. המאמן הלאומי רצה לצרף גם את עמית בן שושן, ששהה בחופשה בים המלח ולא ענה לשיחות. הקבוצה תשוב לאימונים היום

אחרי ההפסד ליוון והביקורות הקשות שהוטחו בסוף השבוע האחרון במאמן הלאומי, לואיס פרננדז, הוחלט כי אריאל הרוש יצטרף לנבחרת הלאומית. השוער הבית"רי המריא אתמול בערב עם שאר הנבחרת לקרואטיה לקראת המשחק נטול החשיבות ביום שלישי. הרוש ישמש כשוער השלישי של הנבחרת אחרי דודו אוואט וגיא חיימוב, שוערה של מכבי תל אביב.
 

מי שעוד היה מבוקש על ידי מאמן הנבחרת הוא עמית בן שושן, שנמצא בכושר משחק מצויין. מנהל הנבחרת ישראל ניסה לתפוס את החלוץ במהלך יום שישי, אך השחקן שהה בחופשה פרטית בים המלח ולא ענה לשיחות הטלפון.
 
הקבוצה תשוב היום להתאמן ותחל בהכנות לקראת המשחק הקשה במחזור הקרוב מול הפועל תל אביב. המאמן יובל נעים מקווה כי עד אז יוחתם מיגל פורטיז'ו ויוכל לעלות בהרכב לצידו של תומר בן יוסף. איציק קורנפיין ינסה להעביר השבוע את חוזהו של הבלם בבקרה. בנוסף, בקבוצה מקווים כי מכבי חיפה תעביר השבוע לשורותיה את אלון תורג'מן שלא משחק ממילא בשורות הירוקים.
 
אנדריי פילאבסקי צפוי לנחות בארץ ביממה הקרובה ולעבור בדיקות רפואיות. לאחר מכן יפגשו ראשי חיפה עם השחקן וישוחחו איתו על מעברו הצפוי לבית"ר. פילאבסקי עצמו לא רוצה לעבור, אך בשתי הקבוצות מאמינים כי השאלתו תצא לפועל.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה