"הכח מאחורינו, טוב שיש לנו את גביע הטוטו"



לופא קדוש כינס אתמול את חניכיו וניסה להרגיע אותם לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי באר שבע בגביע הטוטו. רפי כהן לא הגיע לאימון הבוקר וצפוי להיעדר מהמשחק בשבת. טל הגיע ולא התאמן

הפועל ירושלים שבה אתמול לאימונים אחרי ההפסד 2:1 להכח רמת גן. בצוות המקצועי לא ממהרים לצאת בהצהרות והאשמות ואתמול כינס המאמן לופא קדוש את השחקנים והודיע להם כי הוא לא נלחץ מהנקודה מתוך השש שהשיגו עד כה חניכיו.
 

"נראנו טוב במשחק וחבל רק שלא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו", אמר קדוש לשחקנים והוסיף: "אל תשכחו שגם בעונה שעברה פתחנו לא טוב, אבל בסוף עלינו ליגה". קדוש גם נתן כדוגמא את הפועל כ"ס והפועל ר"ג, שסומנו בפגרה כקבוצות החזקות של הליגה ובינתיים מתקשות לאסוף נקודות.
 
קפטן הקבוצה, רם סטי, נטש את האימון באמצע אחרי שכעס על שריקה של עוזר המאמן, סלמן עמר. סטי, שנעדר מספר דקות ועזב את המגרש, חזר אחרי שעמר ביקש ממנו לשוב להתאמן.
 
עידן טל הגיע לקריית יובל, אך עזב כעבור מספר דקות. שחקני הקבוצה מספרים כי טל שבור בעקבות מותו של גיסו ואחיו של שחקן הקבוצה, ליאור עדיקה. "כאב לנו לראות אותו ככה. הוא לקח את זה קשה מאוד ואנחנו מקווים שגם הוא וגם ליאור יתאוששו במהרה", אמרו שחקנים בקבוצה, שסיפרו כי האווירה באימון הייתה קשה בעקבות המקרה.
 
שוער הקבוצה, רפי כהן, לא הגיע לאימון הבוקר בגלל שחלה. כהן צפוי להיעדר מהמשחק ביום שבת ואת מקומו יתפוס יניב בן הרוש שנפצע באימון היום ונטש אותו.
 
אנטוניו פאבלוב לא התאמן גם כן בגלל מתיחה בשריר. מי שעוד לא התאמן הוא עידן טל שהגיע ועבר טיפולים.
 
ביום שבת תצא הפועל למשחק גביע הטוטו מול מכבי באר שבע (18.00). בשבוע הבא, במסגרת הליגה, תפגוש הפועל את אשקלון, לה יש כבר שש נקודות.
 
הפיזיוטרפיסט של הקבוצה בחודשים האחרונים, דודו חודדה, עזב אתמול סופית המועדון. חודדה הודיע להנהלה על רצונו לעזוב כבר לפני שבועיים, משום שזמני האימונים התנגשו עם העסק הפרטי אותו הוא מנהל. בנוסף, חש חודדה כי מאמן הקבוצה, לופא קדוש, מזלזל בו ומבטל את דבריו באופן קבוע. חודדה אמר בנושא: "לא הייתי מסוגל להמשיך לעבוד ככה. אני בן אדם ומגיע לי כבוד, שאותו לא קיבלתי מלופא".
 
קדוש מסר בתגובה: "שיהיה לו בהצלחה."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה