הבלם אנדריי פילאבסקי עובר לבית"ר ירושלים



יעקב שחר ואיציק קורנפיין סיכמו על העברת הבלם אנדריי פילאבסקי הפצוע, שישוב למגרשים בעוד חודש. בית"ר תקבל את הבלם בחינם, האלופה תישא ברוב שכרו. קובי מויאל: "בית"ר קבוצה תוססת שתעשה הרבה בעיות לקבוצות בליגה"

בית"ר ירושלים חגגה אמש ניצחון שני בליגה ומאזן מושלם. בסיום המשחק נודע כי הקבוצה של יובל נעים תזכה לחיזוק משמעותי בהגנה, כמעט לגמרי בחינם - אנדריי פילאבסקי, בלמה הפצוע של מכבי חיפה, יעבור ביממה הקרובה באופן רישמי לשורות בית"ר, כשהאלופה תישא ברוב שכרו.
 

העסקה נרקמה בימים האחרונים בין יעקב שחר לאיציק קורנפיין, שממתין לתשובה גם בעניינו של אלון תורג'מן. פילאבסקי מחלים מפציעה ויחזור לשחק רק בעוד חודש. בסיום העונה יחזור פילאבסקי למכבי חיפה ובקבוצה הירוקה מספרים כי החליטו על המהלך על מנת לפנות מקום לזר נוסף. למרות הגעתו הצפויה של הבלם, בקבוצה לא פוסלים עדיין את האפשרות להחתים את מיגל פורטיז'ו. בבית"ר מחפשים את המקורות למימון חוזהו של השחקן ושוקלים להחתימו על חוזה קצר טווח - עד חודש ינואר.
 
מאמן הקבוצה, יובל נעים, התייחס לנצחון אמש ואמר: "אתם צריכים להבין שהייתה אי ודאות גדולה סביב הקבוצה .הקהל הוא השחקן הראשון של הקבוצה, לא ה-12. ראיתם חבורה של לוחמים, אחד אחד. באנו מול קבוצה טובה שהפסידה במחזור הקודם והייתה עם הגב לקיר. היום היה משחק לא גדול שלנו, אבל הייתה רוח לחימה. אני מאושר".
 
נעים דיבר גם על הקשר שנרקם בינו לבין שחקניו ואמר: "אני אדם פשוט ואני לא אשתנה. הפשטות והחיוך עוזרים לחיבור, גם עם הקהל. זה חיבור של כולם עם כולם, כולל עם איציק קורנפיין. יש חיבור ואני מקווה שהכל יימשך. 6,000 או 7,000 ירושלמים בבלומפילד זה משהו שאף אחד לא היה מאמין בו לפני שבועיים, ועכשיו אני מאמין שזה יכול לקרות במחזור הבא".
 
השחקן המצטיין במגרש היה קובי מויאל, שזכה למחמאות מנעים, שהגדירו כמנהיג. מויאל המאושר אמר בסיום המשחק: "האמנתי ותמיד אמרתי שיש לנו קבוצה צעירה וטובה, למרות שכולם ניסו להנמיך ציפיות. למרות זאת, אנחנו לא רצים לאליפות, אבל בית"ר היא קבוצה צעירה ותוססת שתעשה הרבה בעיות לקבוצות אחרות בליגה".
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה