עמוס סאסי: "לא יגיע חיזוק. אני מאמין במה שיש"



נציג הבעלים של הפועל ירושלים, עמוס סאסי הודיע חד משמעית כי לא יגיע חיזוק לקבוצה. קדוש לא מתרגש מההפסד ואומר:"זאת תחילת הליגה ויש הפתעות." נציגי הקבוצה ישתתפו בהלווית אחיו של ליאור עדיקה

הפועל ירושלים הפסידה אמש 1:2 להכח רמת גן. עוד לפני פתיחת העונה סומנה הכח כקבוצה בינונית בלאומית אך כעבור שני מחזורים היא מחזיקה במאזן מושלם ובמקום השני בטבלה.
 

למרות פתיחת העונה הצולעת, בהפועל ירושלים לא מתרגשים מהתוצאות. בקבוצה אומרים הבוקר כי הסגל הקיים לא ישתנה. "שחקנים לא יעזבו ולא יגיעו." אמר הבוקר נציג הבעלים, עמוס סאסי.
 
"אלה השחקנים שירוצו העונה ואיתם אני יוצא למלחמה." הוסיף סאסי. "אנחנו סומכים על השחקנים שלנו ולא קרה כלום אם הפסדנו. אני לא מתרגש."
 
המאמן, לופא קדוש סבל בימים האחרונים מדלקת בקרסול וחום גבוה ומי שניהל את המשחק אתמול היה עוזרו סלמן עמר. קדוש עצמו סיכם את המשחק ואמר: "בכל תחילת ליגה יש הפתעות ולשם כך צריך הרבה סבלנות וחוכמה. אין צורך להיכנס להיסטריה אחרי ההפסד. אמרתי לשחקנים מראש שניתקל בקבוצה לוחמת עם הגנה טובה וידענו שלא הולך להיות קל."
 
החלוץ איציק כהן ששיחק אתמול כמעט 90 דקות לא התרגש לשחק מול קבוצת האם שלו: " האדרנלין זרם לי בגוף. צרם לי קצת לשחק מול הפועל ירושלים אבל אני שחקן של הכח רמת גן עכשיו וחשוב לי מאוד להצליח איתם. לא הופתענו מהתוצאה, לפני המשחק דיברנו ביננו וידענו שאנחנו הולכים על אך ורק על ניצחון. המשחק הזה הוא היסטוריה, אנחנו מסתכלים כבר קדימה."
 
ביום שבת הקרוב תשחק הפועל מול מכבי ב"ש במסגרת גביע הטוטו. המשחק ייערך בב"ש בשעה 18:00 בערב.
 
שחרורו הבינלאומי של רפאל מורטו הגיע והוא צפוי לעבור עוד היום בבקרה. מורטו יערוך את הופעת הבכורה במדים האדומים בגביע הטוטו.
 
הנהלת הפועל ירושלים, מספר משחקני הקבוצה והאוהדים ישתתפו היום בהלוויתו של איציק עדיקה ז"ל, אחיו של ליאור עדיקה וגיסו של עידן טל. עמוס סאסי מסר בשם הקבוצה: "אנחנו משתתפים בצערם של ליאור ומשפחת עדיקה ומוסרים את תנחומינו."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה