הפועל ירושלים הפסידה 1:2 להכח רמת גן



אחרי התיקו מול הרצליה, הגיע הערב הפסד של הפועל ירושלים 1:2 להכח רמת גן. גיא עובדיה העלה את האורחים ליתרון. אדם מזרחי השווה בחצי השני, אבל הסגולים ניצחו בזכות פנדל

 
הפועל ירושלים ממשיכה במסע שלה לעבר ליגת העל והערב שחקניו של לופא קדוש מארחים באצטדיון בבת ים את הכח רמת גן, שמגיעה למשחק אחרי ניצחון במחזור הראשון. האדומים מקריית יובל סיימו את המחזור הראשון בתיקו 0:0 מול מכבי הרצליה ובקבוצה של יוסי סאסי מקווים להשיג הערב שלוש נקודות ראשונות. הפועל הוציאה למשחק אוטובוסים עם למעלה מ-100 ילדים ממחלקת הנוער של האגודה במטרה למלא את המגרש.

 
הפועל ירושלים פתחה עם רפי כהן בשער, יוסי ביטון, אסף עזו, לירן מזרחי, חיים איצרין, אלירן אוחנה, עידן טל, אופיר עזו, רם סטי, אדם מזרחי ואנטוניו פאבלוב. אגב, מי שהעביר את המשחק בפועל הוא עוזר המאמן, סלמן עמר, לאור העובדה שהצוואר של לופא קדוש תפוס. המאמן הוותיק יושב על הספסל.
 
בצד של הכח רמת גן, איציק כהן וגיא עובדיה, שחקני הבית של הפועל ירושלים, פתחו בהרכב. אותו עובדיה כבש את הראשון לזכותה של הכח רמת גן בדקה ה-15, אחרי שקיבל כדור ארוך וכבש מזווית קשה. 0:1 הכח. בצד השני, פאבלוב הגיע לשני מצבים טובים, אבל לא הצליח למצוא את הרשת.
עד המחצית, הכח המשיכה לשלוט במגרש והפועל, אחרי 45 דקות חלשות, ירדה לחדר ההלבשה בפיגור 0:1.
 
הפועל חיפשה את השוויון עם תחילת החצי השני והמאמן לופא קדוש הכניס לדשא את עידו אליהו במקומו של פאלוב המאכזב בדקה ה-58. בדקה ה-62 הגיע השוויון. אופיר עזו העביר כדור מצוין לרחבה ואדם מזרחי, מי אם לא הוא, כבש מקרוב. 1:1. הפועל המשיכה ללחוץ וחיפשה את שער המהפך, אבל נגיעת יד של חיים איצרין ברחבה בדקה ה-73 הביאה לפנדל לאורחים וטל שמעיה כבש מהנקודה לבנה. 1:2 הכח. 
 
השחקנים של קדוש חיפשו את השוויון ובדקה ה-85 החליף אלי דרעי את עידן טל. אבל הלחץ לא עזר, והכח ניצחה את המשחק 1:2. אחרי שני מחזורים, לקבוצה של לופא קדוש נקודה אחת בלבד.
 
 
כ-300 צופים הגיעו למשחק.  
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה