פורטיז'ו סיכם את מרבית תנאיו בבית"ר. שני חלוצים ינחתו למבחנים



יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, נפגש אתמול(ראשון) עם קובי סגל, סוכנו של מיגל פורטיז'ו. מרבית התנאים כבר סוכמו. בית"ר תחפש מימון

בית"ר ירושלים מעבירה הילוך בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה ואתמול אחר הצהריים התקיימה פגישה בין יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין לבין קובי סגל, סוכנו של הבלם הארגנטינאי, מיגל פורטיז'ו.
 

מרבית תנאיו של הבלם בקבוצה כבר סוכמו וכעת נותרה החתימה הסופית. בבית"ר מחפשים מקורות מימון שיאפשרו להם להעביר את חוזהו של פורטיז'ו בבקרה. גם חוזיהם של לירן דיאמנט ואופיר עמרם עדיין לא עברו מאותה סיבה.
 
הסיכוי שהארגנטינאי יוכל לשחק מחר, אפסי ומי שאמור לתפוס את עמדת הבלם לצידו של תומר בן יוסף הוא דן אייבנדר.כזכור במשחק ביום שבת נפצע מתן בראשי והוא ייעדר כשבוע.
 
בהמשך השבוע צפויים לנחות בארץ שני ברזילאים שיגיעו למבחנים. שניהם משחקים בהתקפה, עמדה אותה מחפש יובל נעים לחזק. בקבוצה יביאו את השניים למבחנים ורק אם אחד מהם ירשים בצורה בלתי רגילה תפנה בית"ר לחיפוש מקורות מימון.
 
בקבוצה ממשיכים לחכות לתשובה מיעקב שחר בעניינו של אלון תורג'מן. בית"ר כבר פנתה רישמית למכבי חיפה והעובדה כי החלוץ מרוויח משכורת חייל תעזור לבית"ר לזרז את העברתו בבקרה.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה