פתחו ברגל ימין: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל עכו



הקבוצה של יובל נעים פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון 1:3 על הפועל עכו. עמית בן שושן עם צמד העלה את הצהובים שחורים ליתרון מבטיח כבר אחרי 16 דקות. סולליך צימק בדקה ה-64. אביתר ברוכיאן הוסיף את השלישי. קורנפיין חטף קללות מאוהדי בית"ר.נעים: "ראינו קבוצה אחת על המגרש"

 
סוף סוף זה הגיע. בית"ר ירושלים פותחת עונה ומארחת כעת באצטדיון רמת גן את הפועל עכו במסגרת המחזור השני של ליגת העל. בשביל בית"ר מדובר במשחק הראשון העונה, לאור העובדה שהמשחק הראשון מול הפועל באר שבע נדחה ליום שלישי הבא בשל המצב הביטחוני בדרום.

 
המאמן יובל נעים פתח עם הרכב שכולל חמישה קשרים ועם עמית בן-שושן כחלוץ בודד בחוד. מנגד, עכו, שניצחה במחזור הראשון 0:2 את בני יהודה, הגיע במטרה להשיג עוד שלוש נקודות ופתחה עם שני חלוצים בחוד.
 
המשחק נפתח עם דקות טובות של בית"ר, ואחרי ארבע דקות טובות בלבד עמית בן-שושן היטל בהגנה של עכו, עבר שני שחקנים ומול דודו גורש גילגל את הכדור פנימה. 0:1 בית"ר ירושלים.
בדקה ה-16 הגיע השני של בן-שושן, שקיבל כדור עומק נפלא מסטיבן כהן, ומזווית לא קלה כבש את השני שלו במשחק.
עכו הגיעה למשחק רק בדקה ה-20, כשבעיטה של אבי כנפו חלפה מעל המשקוף של אריאל הרוש.
בדקה ה-27, עוד הזדמנות טובה לעכו, כשבעיטה של מרינקוביץ' נקלטה על ידי הרוש.   
אבל בית"ר המשיכה לחפש את השלישי, ובדקה ה-32 בעיטה טובה של קובי מויאל מ-20 מטר נהדפה על ידי גורש לקרן. סטיבן כהן יכול היה גם הוא להיכנס לרשימת הכבושים, אבל בעיטה חלשה שלו בדקה ה-37 הלכה לידיים של של גורש. דקה אחר כך סולליך הגיע למצב טוב, אבל הרוש היה פעם נוספת במקום.
בדקה ה-44, חילוף בבית"ר ירושלים: אביתר ברוכיאן החליף את מתן בראשי, שמתח שריר. דן אייבינדר ירד להגנה ותפס את מקומו כבלם. 0:2 בית"ר בהפסקה. 
 
אלי כהן, מאמנה של הפועל עכו, ערך עם פתיחת המחצית השנייה שני חילופים: ניקולס פלצ'וק נכנס במקומו של אבי כנפו ושגיב כהן החליף את רועי לוי. למרות זאת, השליטה במגרש עדיין הייתה של השחקים של יובל נעים.
בדקה ה-64 חזרה עכו למשחק. קרן של מרינקוביץ' נהדפה לא טוב על ידי אריאל הרוש והכדור הגיע לסולליך, שבעט מחוץ לרחבה והרוש הדף את הכדור פנימה. 1:2 בית"ר. לא חלפו שתי דקות ובעיטת וולה אדירה של פאלצ'וק חלפה ליד הקורה ומנעה שוויון מפתיע.
 
אבל מי שלא מבקיע, סופג, והתקפה אחת אחר כך (דקה 67) בית"ר כבשה שער נוסף. כדור טוב של שי חדד מצא את אביתר ברוכיאן, שמול גורש בעט חלש, אבל מדויק, פנימה. 1:3 בית"ר. בדקה ה-70 סטיבן כהן כמעט העלה את בית"ר ל-1:4, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי גורש.
 
בדקה ה-73, עוד חילוף התקפי של אלי כהן: ניקולה סימיץ' החליף את מרינקוביץ'. גם בצד של בית"ר היו חילופים, כשבדקה ה-82 צחי אליחן הצעיר החליף את חדד. קודם לכן, סטיבן כהן שוב בעט מצוין (פעמיים) ,אבל גורש הדף.  
 
בדקה ה-89, עמית בן שושן, כובש שני השערים, קיבל את התשואות שלו מהקהל, כשהוחלף על ידי עדן נחמני הצעיר.
 
 
עד הסיום התוצאה נשארה בעינה. 1:3 בית"ר בסיום. הקבוצה של יובל נעים פתחה את העונה ברגל ימין. במחזור הבא, אגב, מחכה לה הפועל תל אביב בבלומפילד.
 
 
הרכבים:
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן-יוסף, מתן בראשי (אביתר ברוכיאן), אבי ריקן, דן אייבינדר, קובי מויאל, שי חדד (צחי אליחן), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ועמית בן-שושן (עדן נחמני).
הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וק, ניסן קפילוטו, פידליס דיאמקו, רועי לוי (ניקולאס פלצ'וק), מושיקו מישאלוף, יובל שבתאי, נבויסה מרינקוביץ' (ניקולה סימיץ'), אבי כנפו (שגיב כהן), לואיס זומא, סינטהיאו סולליך.
 
שופט: דניאל בר נתן
קוונים: אורן בורנשטיין, פז מירון
שופט רביעי: איתן שמואלביץ'
 
3000 צופים ברמת גן.
 
תגובות מהמשחק:
 
מאמן בית"ר ירושלים, יובל נעים,שחגג עם אוהדי הקבוצה אמר בסיום: "במשחק ראשון בית"ר חייבת לתת הכל, מה שרצינו קיבלנו - קבוצה צעירה, נמרצת ותוססת. יש לנו 11 שחקנים מקומיים, אין לזה אח ורע, אם תהיה סבלנות נעשה פה דבר יפה. יש פה צעירים מקומיים שנותנים את הלב והנשמה, ראינו קבוצה אחת על המגרש ו-1:3 זו תוצאה שמקפחת אותנו".
 
למרות הסגל הדליל העומד לרשותו סיכם נעים: "גם לפני המשחק הזה אמרו שהקבוצה לא טובה ולא עברה מחנה אימון, אנחנו מתרכזים באופטימיות. יש סגל קצר אבל לאט-לאט, יש פה קבוצה טובה, בסוף יהיו לנו תשובות, זה הסגל ואיתו נעשה את המקסימום. הקבוצה משחקת כדורגל מושך, מגיעה מילה טובה לקהל שהיה מדהים, מגיע לו הרבה מאוד קרדיט. בסך-הכל זה משחק ראשון, נלך ונחשוב על באר-שבע ואחר-כך יש את הפועל בבלומפילד".
 
עמית בן שושן שעלה כחלוץ וכבש את שני השערים הראשונים לזכות בית"ר אמר בסיום: "הכי חשוב זה שהקבוצה פתחה ברגל ימין וניצחנו, הקהל נתן לנו דחיפה גדולה, אני שמח שניצחנו, שמח שכבשתי פעמים ועזרתי לקבוצה, עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה."
 
 
התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה