הסוף למחנאות בבית"ר?



קובי מויאל ועמית בן שושן התעמתו מילולית בהסעה חזרה ממשחק האימון אמש. הבוקר נקראו השניים יחד עם ברוכיאן לשיחת הבהרה עם היו"ר והמאמן. פורטיז'ו יוחתם

יומיים לפני משחק הליגה של בית"ר ירושלים מול הפועל עכו, החליט המאמן יובל נעים לעשות סדר בבלאגן. נעים ואיציק קורנפיין זימנו הבוקר את עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן וקובי מויאל לשיחת הבהרה בו שוחחו עם השלושה על המתיחות הקיימת בין "המחנות" בקבוצה.
 

כזכור, בשבוע שעבר החליפו קובי מויאל ואבירם ברוכיאן מהלומות באימון הקבוצה. אתמול, בדרך חזרה ממשחק האימון בר"ג, התפתח ריב מילולי בין מויאל לבין בן שושן. קורנפיין ונעים הבהירו הבוקר לשלושה כי טובת הקבוצה עומדת מעל הכל וכי עליהם לשמור את דעותיהם האישיות זה על זה לעצמם. בקבוצה מקווים כי המתיחות בין השחקנים תדעך במהרה על מנת לא לפגוע עוד במרקם החברתי של הקבוצה שרעוע גם כך.
 
בעניינים מקצועים, מאמן הקבוצה יובל נעים החליט להחתים את הבלם מיגל פורטיז'ו. נעים הודיע על כך לקורנפיין שמחכה לשובו של קובי סגל, סוכנו של השחקן, על מנת להחתימו.
 
בית"ר ירושלים כבר פנתה למכבי חיפה בעניינו של אלון תורג'מן ומחכה לתשובתו של יעקב שחר. "אין לו סיכוי לשחק בחיפה. יש להם סגל רחב מאוד ויש לפחות שני שחקנים לפניו שעשויים לקבל את ההזדמנות. אני מכיר אותו ואצלנו יהיה לו טוב מבחינה מקצועית," אמר נעים.
 
לגבי עדן נחמני, שאמור לפתוח גם בשבת על הספסל, אמר המאמן: "גם עדן ישחק השנה. אני הולך תמיד עם מי שטוב וכולם יקבלו הזדמנויות".
 
בעניין אחר, חברת מחסני מטבחים , תעניק חסות לבית"ר. החוזה בין בית"ר ירושלים, ומחסני מטבחים עומד על 850,000 שקלים ויימשך לתקופה בת שנה כחלק מתהליך מיתוג של מחסני מטבחים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה