סופית: רפאל מורטו חתם בהפועל ירושלים



הנהלת הפועל ירושלים נפגשה היום בצהריים עם לופא קדוש והוחלט כי לא יצורפו שחקנים חדשים לסגל. רפאל מורטו חתם לשנה

הנהלת הפועל ירושלים ובראשה יוסי סאסי ערכה היום בצהריים פגישה במשרדי הקבוצה בקריית יובל בנוכחות המאמן לופא קדוש. מטרת הפגישה, בה נכחו היו"ר גיל רז ונציג הבעלים עמוס סאסי, הייתה לשוחח עם המאמן על רצונו לצרף חלוץ נוסף לסגל.
 

אמש נפגשו רז והאחים סאסי ועברו על הדוח"ות הכספיים של הקבוצה והגיעו למסקנה כי הם לא יגדילו את התקציב ולא יוציאו כספים נוספים לחיזוק. זה לא סוד שהמאמן לופא קדוש רצה להביא חלוץ נוסף לקבוצה ואף אמר זאת היום באסיפה שערך לשחקניו. קדוש קיבל בהבנה את החלטת ההנהלה והודיע להם כי הוא מבין את המצב ומאמין בהצלחת הקבוצה.
 
בפגישה הוחלט גם על החתמתו של רפאל מורטו לעונה אחת, כפי שפורסם לראשונה ב"ירושלים נט". יו"ר הקבוצה, גיל רז, כבר הוציא בקשה לקבוצתו הברזילאית של מורטו שתעביר בסוף השבוע הקרוב את שחרורו הבינלאומי. אם שחרורו של מורטו יגיע בזמן, הוא עשוי לערוך בכורה במדי הפועל כבר ביום שני מול הכח רמת גן.
 
החלוץ מתי אברהם שוחח אתמול בצהריים עם היו"ר, שביקש לדעת מתי יוכל לשוב לשחק. אברהם עידכן את רז שיחזור לאימונים מלאים כבר בשבוע הבא ויוכל לחזור לשחק בתוך פחות מחודש. בקבוצה מרוצים מהמוטיבציה של השחקן והיום שוחח עמו גם המאמן לופא קדוש בעניין.
 
ההנהלה החליטה להעמיד לרשות האוהדים הסעות מסובסדות שייצאו ביום שני בשעה 17:00 מבנייני האומה. מחיר ההסעה הלוך-חזור יעמוד על 25 שקלים בלבד והאוהדים שמעוניינים להגיע באוטובוסים יצטרכו להירשם מראש אצל מנהל הקבוצה יוסי פסו (052-3633883).
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה