רוני לוי במתקפה חסרת תקדים על איציק קורנפיין



המאמן לשעבר של בית"ר ירושלים הגיש את כתב ההגנה בתביעה המדוברת שהגישה נגדו הקבוצה. לוי, שעזב לרומניה, מתמקד ביו"ר איציק קורנפיין ותוקף: "הוא ניסה להסיט את תשומת הלב מההתנהלות הבלתי תקינה של המועדון". בבית"ר הגיבו: "תביעתו של לוי חצופה בצורה בלתי רגילה"

אם מישהו חשב שרוני לוי יוותר לבית"ר ירושלים, שיחשוב שוב. אמש הגיש מאמן סטיאווה בוקרשט כתב הגנה בן 18 עמודים בו הוא מתייחס בעיקר להתנהלותו של איציק קורנפיין במועדון. כזכור, בית"ר ירושלים הגישה תביעה בסך שני מיליון דולרים על הנזק שנגרם לה בעקבות עזיבתו הבלתי צפויה של רוני לוי לסטיאווה בוקרשט.
 

לוי, שהגיש את כתב ההגנה באמצעות עורך דינו, מורן מאירי, יורה לכל הכיוונים: "איציק קורנפיין ניסה להסיט את תשומת הלב הציבורית מהבעיות האמיתיות של הקבוצה, לרבות מהחשש לפירוק ולרבות מהעובדה שהוא לא רק נכשל כמנהל, אלא גם לא הצליח עד היום למצוא רוכשים לקבוצה במקום גאידמק".
 
המאמן לשעבר התייחס גם לסכום אותו מרוויח קורנפיין במועדון: "לעניין זה נשמעה לא אחת ביקורת שקורנפיין דאג לעצמו לשכר מובטח בסכום חסר תקדים של מיליוני שקלים, באופן שטירפד את רכישת הקבוצה".
 
לוי טוען בכתב ההגנה כי קורנפיין הכפיש את שמו כשעזב לרומניה: "למרבה הצער, קורנפיין הצליח במזימתו ובמשך ימים ארוכים היה עסוק כל עולם הספורט בנושא התפטרותו של רוני לוי. התנהלות התובעת גרמה לנזק עצום, ורוני לוי הוצג כמי שאינו מכבד הסכמים וכמי שנהג שלא כדין. שמו הטוב של הנתבע ניזוק בצורה חסרת תקנה ובאופן בלתי הפיך וכל זאת על לא עוול בכפו, כאשר התובעת יודעת את האמת, אך מסתירה אותה ולא מגלה כי ההסכם בוטל כדין".
 
בבית"ר ירושלים נדהמו לשמוע את טענותיו של לוי והשיבו: "אין לנו צל של ספק שהבורר יידע להתעלם משלל הטענות הלא רלוונטיות ויכריע לגופו של עניין לגבי הפרת ההסכם על ידי מר רוני לוי. התביעה הנגדית שהגיש רוני אינה רק מופרכת, אלא גם חצופה בצורה בלתי רגילה".
 
בבית"ר התייחסו גם לעובדה שלוי עזב את המועדון ללא אישור, כך לדבריהם: "ראוי להזכיר שמר רוני לוי נטש את הקבוצה ברגעים קריטיים כדי לחתום בעד בצע כסף, ללא אישור וללא הסכמת המועדון, ועד היום הקבוצה סובלת מההפרה הבוטה הזאת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה