הערב: בית"ר ירושלים תערוך משחק אימון מול מ.ס אשדוד



אנשי בית"ר ירושלים חשו הקלה כששמעו על דחיית המשחק מול הפועל ב"ש. במקום, הקבוצה תפגוש הערב את מ.ס אשדוד למשחק אימון (19:00). יובל נעים: "טוב שביטלו את המשחק"

בבית"ר ירושלים קיבלו את ההודעה על ביטול המשחק בבאר שבע בהבנה, כשבקבוצה לא הסתירו את העובדה שקיום המשחק מטריד אותם בשל המצב הבטחוני בדרום.
 

במועדון שקלו לקיים אימון ערב, אך המאמן יובל נעים החליט לערוך במקום משחק אימון מול מ.ס אשדוד. המשחק יתקיים הערב באצטדיון רמת גן (19:00). כזכור, משחקה של מ.ס אשדוד מול רמת השרון בוטל גם כן בשל המצב בדרום.
 
מאמן הקבוצה, יובל נעים, אמר ל"ירושלים נט": "היה צריך לבטל את המשחק מול הפועל ב"ש מלכתחילה ולא לדחות אותו פעמיים כמו שעשו. אחרי השבוע הקשה שעבר על ב"ש, גם עם הטילים וגם עם ההלוויה של יוסי שושן, לא היה טעם לקיים את המשחק ולא היה לו שום ערך. טוב עשו שביטלו את המשחק, למרות שהתכוננו כל יום השבוע כרגיל. נעבור את משחק האימון הערב ונתכונן למשחק מול עכו בשבת". 
 
בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ שיחזק את ההתקפה הבית"רית ואומרים כי המאמן לא מוכן להסתפק בעמית בן שושן ועדן נחמני. נעים מקווה שמכבי חיפה, שנשרה אתמול לליגה האירופית, תשחרר את אלון תורג'מן ששיחק תחתיו בשנה שעברה בהפועל פתח תקווה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה