רפי כהן: "משחק סביר יחסית למחזור ראשון. טוב שיצאנו עם נקודה"



בהפועל ירושלים לא נלחצים מהתיקו אתמול מול מכבי הרצליה. לופא קדוש הגיע היום לקריית יובל ולא העביר את האימון. אסף עזו סובל מנקע בקרסול. על הפרק: להחתים חלוץ

הפועל ירושלים ערכה הבוקר אימון שחרור אחרי המשחק אמש מול מכבי הרצליה.
 

בקבוצה שמעו את הביקורת על היכולת הלא טובה שלהם במשחק, אך לופא קדוש לא מתרגש: "אל תשכחו ששיחקנו בלי שחקנים משמעותיים. זה בסך הכל משחק ראשון, אני אישית לא מתייחס לביקורות. הציפיות מאיתנו קיימות בתקשורת אבל אני לא מתעסק בזה". 
 
רפי כהן, שוער הקבוצה, הוסיף על דברי קדוש ואמר: "זה משחק ראשון שלנו וזאת תוצאה סבירה בחוץ. לא שיחקנו כל כך טוב וטוב שיצאנו עם נקודה מהמשחק הזה. יש לנו סגל טוב וזה היה בסך הכל משחק ראשון. שיחקנו פחות טוב ממשחקים קודמים אבל לא קרה כלום". 
 
לופא קדוש הגיע הבוקר לקריית יובל, אבל לא העביר את האימון בשל כאבים בצוואר. הקבוצה ערכה אימון קצר ומחר יזכו השחקנים ליום מנוחה.
 
אסף עזו, שנפצע במשחק אתמול, עבר היום צילום ובדיקה רפואית שקבעה כי הוא ייעדר כ-10 ימים בגלל נקע בקרסול. עזו עצמו לא מתכוון להיכנע לפציעה ומעוניין לחזור לאימונים כבר ביום חמישי. הבלם אמר היום ל"ירושלים נט": "טובת הקבוצה היא לפני הכל ולמרות הפציעה, אני אעשה הכל כדי לא להיעדר מהמשחק הקרוב".
 
החלטה סופית לגבי רפאל מורטו תתקבל ביממה הקרובה. הצוות המקצועי מעוניין לחזק את הקבוצה בחלוץ נוסף, אך בעיות תקציביות מונעות זאת בשלב זה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה