המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ב"ש, שנדחה משבת והיה אמור להתקיים מחר, נדחה שוב, ואמור להתקיים ברביעי בשעה 19:30. אבל בפיקוד העורף יקיימו מחר התייעצות נוספת, לאור נפילות בדרום בשעות האחרונות. בצד המקצועי, עדן נחמני מחוץ להרכב, קובי מויאל חוזר

 
המשחק בין הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים אמור להיערך ביום רביעי בשעה 19:30 באצטדיון וסרמיל, כך קבעה היום משטרת ישראל ופיקוד העורף. אבל בשעות האחרונות, לאור נפילות של טילים בדרום, יקיימו מחר בפיקוד העורף התייעצויות נוספות, זאת במטרה לבחון את המצב ביטחוני מחדש ואת האפשרות שהמשחק לא יתקיים.   

 
מאמן בית"ר, יובל נעים, הכין את שחקניו למשחק, למרות החשש שיידחה שוב והבוקר הוא כינס אותם והקרין להם קטעי וידאו של המשחק בו הפסידו 3:0 לבאר שבע.
 
נעים תרגל באימון את עמית בן שושן בחוד, כאשר עדן נחמני לא צפוי לעלות ב-11. מי שחוזר להרכב הפותח הוא קובי מויאל שסבל מפציעה בקרסול. בקבוצה אומרים כי דווקא בזמנים כאלה מרגישים את חסרונם של כמה שחקנים שעזבו וכי העובדה שהסגל לא מספיק עמוק יכולה לפגוע בהם בשני המשחקים השבוע.
 
בבית"ר התייחסו הבוקר למתיחות שמורגשת היטב בין מויאל לקפטן אבירם ברוכיאן ואמרו: "הם חייבים להבין שטובת הקבוצה עומדת לפני האגו שלהם ולפני הבעיות שיש ביניהם. אם הם לא ישימו את הדברים בצד, זה יכול לפגוע בנו".
 
למרות השיחה שקיים יובל נעים עם השניים, המתח באימונים בין השחקנים עדיין מורגש ובקבוצה מקווים כי המצב ביניהם יירגע במהרה על מנת למנוע חיכוכים נוספים.
 
אופיר עמר,ם שנפצע אתמול באימון, עבר הבוקר בדיקה שקבעה כי הוא ייעדר שלושה שבועות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה