הערב: הפועל ירושלים מתחילה במסע בדרך למעלה



הפועל ירושלים תפתח הערב רשמית את העונה במשחק חוץ מול מכבי הרצליה (18:00). ההתרגשות בשיאה ועם עידן טל בסגל, האדומים חולמים להגיע הכי רחוק שיש

הפועל ירושלים תשחק הערב מול מכבי הרצליה במסגרת המחזור הראשון של הליגה הלאומית. אחרי פגרה עמוסה בציפייה ורכש, האדומים, שמבקשים תמיד להנמיך ציפיות, יודעים שהמטרה שלהם העונה היא ההתמודדות על העלייה לליגת העל.
 

לופא קדוש וסלמן עמר ניסו בכל כוחם לאורך הפגרה ובייחוד אחרי צירופו של עידן טל לסגל הקבוצה, להבהיר לשחקנים כי הם לא המועמדים היחידים לעלות ליגה. "אסור לנו לחשוב על זה, אסור לדבר על זה. צריך להתקדם ממשחק למשחק", אמר הצוות המקצועי לשחקנים.
 
אבל גם השחקנים יודעים שכולם מצפים מהם להתמודד בכל הכח על העלייה לליגת העל ולא להיות עוד קבוצה בליגה.
 
הערב צפוי עידן טל לערוך בכורה מחודשת במדים האדומים, אחרי שחצה את הכביש מבית לגן היישר לקריית יובל. טל, שהיה פצוע מרבית התקופה, יפתח הערב על הספסל ועשוי לקבל דקות מקדוש, שלא מעוניין להכביד עליו עד אשר יחלים לחלוטין.
 
מוסא סלמן, שספג מכה בברך במשחק גביע הטוטו מול אשקלון, לא ייכלל בסגל ואת מקומו יתפוס עידו אליהו. רם סטי יוסט לקישור האחורי.
 
שחרורו הבינלאומי של אנטוניו פאבלוב הגיע והוא צפוי לפתוח לצידו של אדם מזרחי.
 
למרות שחרורו של חטארי ורצון הצוות המקצועי להחזיר את יקי ויצמן, ההנהלה הודיעה כי אין תקציב לרכש נוסף וכי לא יגיע שחקן במקומו של החלוץ. קדוש ועמר רוצים לראות את ויצמן חזרה בקבוצה, אך נראה כי בשלב זה המהלך לא ייצא לפועל.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה