"אני מקווה שהשילוב של יובל-בית"ר-והקהל הירושלמי יצליח"



יובל נעים, מאמנה החדש של בית"ר ירושלים, התראיין לראשונה ל"עולים למגרש" תוכנית הספורט של רדיו ירושלים ואמר: "סגרתי עם איציק תוך שלוש דקות. אם לא הפרשה בקיץ, הייתי מאמן את בית"ר כבר לפני שאדלר ולוין הגיעו. הצעירים יקבלו במה"

יובל נעים, מאמנה החדש של בית"ר ירושלים, התראיין הערב לראשונה לתוכנית הספורט של "רדיו ירושלים" -  "סגרתי עם איציק תוך שלוש דקות", סיפר נעים בראיון, "בית"ר זה לא עוד מועדון, ואני לא מפחד להגיע למים סוערים. אף פעם לא פחדתי להגיע לקבוצה גדולה. בית"ר קבוצה מוכשרת, ונעשה מאמצים לצרף עוד שלושה שחקנים".
 

על הקיץ הלא קל שעבר אמר נעים: "הפרשה עשתה לי נזק תדמיתי קשה. האמנתי ביכולות ובדרך שלי, אבל הסיפור הזה עומד לי לרועץ. אם לא הסיפור הזה, הייתי מאמן את בית"ר כבר לפני שדן אדלר ואדם לוין הגיעו לפה".  
 
 על העונה הקרובה אמר המאמן: "אני מבטיח לעשות הכל לטובת הצלחת הקבוצה. אני לא מכיר הרבה מאמנים שיגידו 'לא' לבית"ר, גם במצבה הנוכחי. אני מאמין ביכולות של הסגל הזה, יש פה הרבה צעירים שיקבלו במה".
 
"המוטו שלי", ממשיך נעים, "זה שחקנים שרצים ורוצים. אני יכול לצחוק אחרי ולפני האימון, אבל בסופו של דבר הכל תלוי בשחקנים. אנחנו חייבים גם את הקהל לצידנו, ואני מקווה שהשילוב הזה של יובל נעים-בית"ר ירושלים-הקהל הירושלמי יצליח".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה