מי יחליף את דוד אמסלם? יובל נעים מוביל את הרשימה. גם ניצן שירזי, אלי כהן ואייל ברקוביץ' בבורסת השמות



בעוד חמישה ימים תיפתח ליגת העל, ובבית"ר ירושלים עובדים מהבוקר מסביב לשעון למצוא מחליף לאמסלם. יובל נעים מועמד מוביל לתפקיד. אלי אוחנה קיבל הצעה וסירב. השחקנים לא מופתעים מהמהלך. ובבית וגן סקרנים לדעת מה יקרה עם איציק עובדיה

פחות מחצי יממה מאז ההתפטרות המפתיעה של דוד אמסלם מאימון בית"ר ירושלים, ובבית וגן כבר עסוקים במציאת מחליף על הקווים.  
 

המועמד המוביל לקבל את המשרה נכון לעכשיו הוא יובל נעים, שאימן בעונה שעברה את הפועל פתח תקווה ופוטר לפני סיום העונה. בבית"ר מעריכים מאוד את נעים, ועוד בקיץ, אחרי שרוני לוי עזב לרומניה, שמו של המאמן עלה כמועמד להגיע לבית וגן.סיבה נוספת : עלותו של יובל נעים מתאימה  לתקציב של בית"ר  כך שכרגע הוא בהחלט נמצא בראש הרשימה.
 
במקביל, גם שמו של אלי אוחנה עלה כמועמד, אבל כפי שפורסם היום באתר שלנו, אוחנה קיבל הצעה וסירב, זאת,
בין היתר, גם בשל התחייבויות לנבחרת הנוער של ישראל.  
 
עוד שני שמות שעלו על הפרק הם : אלי כהן ואייל ברקוביץ', אבל במקרה הזה, קלושים הסיכויים שאחד מהשניים יגיע לבית וגן. השריף לא מאמן כבר מספר שנים ובמקרה של ברקוביץ', בבית"ר היו מעדיפים, בשל המצב הלא טוב של הקבוצה, למנות מאמן עם ניסיון.  
 
השחקנים של בית"ר קיבלו באופן קשה את ההתפטרות המפתיעה של אמסלם. הם היו קרובים אליו מאוד, אבל בשיחות בינם לבין עצמם הם לא הופתעו מהמהלך של המאמן, שלטענתם "שידר סוג של פאניקה בימים האחרונים".
 
בבית"ר ממתינים עכשיו לראות האם גם עוזר המאמן, איציק עובדיה, יגלה לויאליות לאמסלם ויעזוב גם הוא את התפקיד. אם עובדיה לא יעזוב ובבית"ר לא ימצאו מאמן חדש עד שבת לא מן הנמנע שעובדיה יעמוד על הקווים.    

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה