הלם בבית"ר: דוד אמסלם התפטר. גורם בקבוצה: "הלחץ היה גדול עליו"



תדהמה בבית וגן: דוד אמסלם החליט להתפטר מאימון הקבוצה. המאמן: "אני נאלץ לעזוב את הקבוצה מסיבות אישיות". איציק קורנפיין: "זה יום לא פשוט למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים". יובל נעים ואלי אוחנה המועמדים להחליף את אמסלם

רעידת אדמה בבית"ר ירושלים. פחות משבוע לפתיחת העונה באופן רשמי, מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, החליט להתפטר.
 

אמסלם פנה היום בשעות הצוהוריים ליושב ראש הקבוצה, איציק קורנפיין, בשיחת טלפון וביקש לסיים את תפקידו כמאמן הקבוצה לאלתר. מה שהוביל את אמסלם לקבל החלטה זו הינן סיבות אישיות, שהביאו אותו לקחת גם פסק זמן מהכדורגל בתקופה הקרובה. קורנפיין ניסה לשכנע את דוד אמסלם לשקול את החלטתו שנית, אולם לאחר מספר שעות חזר המאמן על החלטתו לסיים את תפקידו. גורם בכיר בבית"ר ירושלים אמר לירושלים נט: "מדובר בבעיות אישיות, אבל דוד גם לא היה יכול לשאת בלחץ של בית"ר. זה היה גדול עליו". אגב, לאמסלם טרם היה חוזה חתום בבית"ר, כך שהמבחינה הזאת, לא היה צריך להעביר את חוזהו בבקרה.
 
מבית"ר נמסר ש"הודעתו של אמסלם נפלה על המועדון כרעם ביום בהיר. אין מדובר במאמן מהשורה, אלא בשחקן, מאמן חבר וחלק בלתי נפרד ממשפחת בית"ר ירושלים מאז שנת 1995. מתוך כבוד למאמן, המועדון נעתר לבקשתו".
 
אמסלם אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "קהל יקר ואהוב, אני נאלץ לעזוב את הקבוצה מסיבות אישיות. תישארו בליבי לעד, מקווה לחזור לקבוצה במהרה ואני מאחל לכולם בהצלחה". קורנפיין הוסיף ואמר: "הודעתו של דוד בשעות הצהריים נפלה עליי בהפתעה גמורה. מעבר לכך שדוד הוא מאמן הקבוצה, הוא גם חבר אישי שלי במשך 20 שנה. זה יום לא פשוט למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. הדלת תמיד תישאר פתוחה לדוד לחזור לקבוצה בעתיד".
 
על מנת שלא לפגוע בהכנות הקבוצה לקראת משחק פתיחת העונה ביום שבת, יערכו מחר התייעצויות בנוגע לזהות המאמן הבא ובנוגע לזהות שחקני הרכש אותם רוצה הקבוצה להחתים. בינתיים, כבר הוזכרו שמותיהם של אלי אוחנה ויובל נעים כמועמדים להחליף את אמסלם.
 
התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר י"ם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה