בית"ר ניצחה 0:1 את ראשל"צ אך הודחה מגביע הטוטו



בית"ר ירושלים אירחה הערב את הפועל ראשון לציון באיצטדיון רמת גן. דוד אמסלם עלה עם עדן נחמני ב-11. החלוץ הצעיר החזיר כבר בדקה ה-13, מה שלא עזר לירושלמים שהודחו מגביע הטוטו

1,400 הגיעו הערב לאיצטדיון רמת גן כדי לצפות בבית"ר ירושלים שאירחה את הפועל ראשון לציון. הקבוצה של אמסלם אומנם ניצחה 0:1 את המשחק אבל הודחה מגביע הטוטו בשל ההפסד בשבוע שעבר 3:0 לב"ש והתיקו מול מ.ס אשדוד.
 

דוד אמסלם העלה ב-11 את מתן בראשי שהחליף את מושיקו מישאלוף שעזב לעכו.מיגל פורטיז'ו הנבחן הארגנטינאי, נכנס לשחק בפתיחת המחצית השנייה במקומו של תומר בן יוסף.הבלם הגרוזיני, דוד גאמזדרשוילי לא נכלל בסגל של בית"ר משום שנחת אמש בשעת לילה מאוחרת והגיע עייף. קובי מויאל הפצוע לא נכלל גם הוא בסגל הקבוצה בשל פציעה. הקשר צפוי לחזור לשחק כבר בשבת.
 
בית"ר ירושלים פתחה מצויין את המחצית הראשונה ותקפה את שערו של אוהד כהן.
 
דקה 13- 0:1 לבית"ר ירושלים! שי חדד שלח כדור עומק לרגליו של עדן נחמני שנשאר לבד מול כהן שהדף את הכדור. הריבאונד הגיע לראשו של נחמני שנגח פנימה.
 
אחרי השער של בית"ר החלו האורחים להתעורר כשדודו אברהם וקובי מוסא סיכנו את השער של אריאל הרוש ולא הצליחו למצוא את הרשת.
 
עם פתיחת המחצית השנייה, הכניס דוד אמסלם את הנבחן הארגנטינאי, מיגל פורטיז'ו במקומו של תומר בן יוסף.
 
עדן נחמני המשיך ביכולת הטובה גם במחצית השנייה ובדקה ה-47 שלח כדור רוחב שהגיע לרגליו של סטיבן כהן. הקשר בעט חזק לשערו של כהן אך הכדור נהדף על קו השער.
 
גם בדקה ה-61 המשיך נחמני להצדיק את שילובו בהרכב הפותח ובעט מ-20 מטר לשערו של אוהד כהן שהדף את הכדור.
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, תומר בן יוסף (מיגל פורטיז'ו), מתן בראשי (ברק משה), אלי דסה, דן אייבנדר, שי חדד (עדן מלכה), סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, עדן נחמני (אביתר ברוכיאן), עמית בן שושן (צחי אליחן). 
 
הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, אלביס מסיץ', קובי מוסא, גל ספיר, אופיר צדוק, איתי אלקסלסי(הילאל מוסא), דודו אברהם (אסף כהן), גיא משפתי, אסי בלדוט (ריף מסיקה), ליאור ברטקובסקי (סינדו דוסו ), דייויד גומז.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה