סיכום תוכנית הספורט של רדיו ירושלים "בדרך למגרש"



כמדי שבוע, מאיה חסון, מישל דיין, אלי אוחנה ורמי מנדל עסקו בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים בנושאים החמים שבכותרות הספורט בעיר שלנו

 מאיה חסון, אלי אוחנה, מישל דיין ורמי מנדל עסקו היום בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים בנושאים החמים של השבוע בספורט הישראלי. הארבעה שוחחו עם תומר בן יוסף, בלמה של בית"ר ירושלים שהאריך את חוזהו בבית"ר בעונה נוספת.
 

 בן יוסף התייחס בין היתר לביקורות שמפנים חבריו לקבוצה אחד נגד השני ואמר היום: "כל אחד צריך להסתכל על עצמו. אין סיבה שנעביר ביקורות אחד על השני, אנחנו חייבים להיות מאוחדים." הבלם סיפר מדוע החליט להדוף את כל ההצעות בהן החזיק ולבחור בבית"ר ירושלים. "הרגשתי שזה המקום שלי ושאני חייב להיות כאן. זאת תהיה העונה השביעית שלי בקבוצה והיה לי קשה לוותר על ההזדמנות להמשיך בו."
 
בן יוסף הסביר גם מדוע התארך המשא ומתן בינו לבין הקבוצה ואמר: "רציתי חוזה ליותר משנה אחת. הייתי צריך להיות בטוח גם לגבי ההמשך. דיברתי על זה עם איציק והוא הסביר לי שהוא לא יכול להתחייב כרגע לטווח ארוך. עשיתי חושבים והחלטתי להישאר."
 
על הסגל הנוכחי אמר השחקן: "יש לנו סגל טוב. הגיל ממש לא חשוב כי יש באירופה שחקנים בני 18 ו-19 שמצליחים מאוד. אין מקום לתירוצים, אנחנו יכולים להגיע לאמצע הטבלה ואנחנו לא צריכים להיות בתחתית."
 
בהמשך התוכנית התראיין יו"ר הפועל ירושלים,דני קליין וסיפר על הפגרה הארוכה, על בניית הקבוצה וגם הביע את דעתו לגבי ההחלטה כי רק 11 קבוצות ישחקו בליגה בה לא תהיינה ירידות השנה. "אני בטוח שגם אבנר קופל לא הרגיש נוח עם ההחלטה לגבי מבנה הליגה אבל לא היו הרבה ברירות." אמר קליין.
היו"ר סיפר על המשא ומתן שמתנהל עם רוג'ר מייסון ואמר :" עד אתמול בלילה היו לנו שיחות איתו אבל הוא הבהיר לנו שהוא לא יכול לוותר על האופציה להיות בנ.ב.א אז ככה שאנחנו בניגוד למכבי לא יכולים להישען על שחקן שיקום ויילך באמצע העונה. יהיו לנו חמישה זרים והפועל ירושלים לא יכולה לקחת את השחקן הכי טוב בעולם ואז נשאר בלעדיו באמצע נובמבר.הוא היה מוכן לבוא על בסיס של חוזה שברגע שתתחיל הליגה של הנ.ב.א הוא יעזוב."
 
קליין סיפר על ג'ארביס ורנאדו שסיכם בקבוצה: "רק בשבילו שווה לקנות מנוי, הוא שחקן מלהיב וכל מי שמבין בכדורסל יספר זאת. אני מקווה שעד הערב נקבל חוזה חתום."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה