קטמון: אלזנטי ובליכר סיכמו בקבוצה



אחרי שלושה משחקי אימון' החליט המאמן ליאור זאדה להחתים את איסלם אלזנטי ורועי בליכר. מחר בערב תערוך הפועל קטמון את המשחק המסורתי מול קביליו יפו. בני שרקט יבחן בעמדת המגן השמאלי

הפועל קטמון ממשיכה בהכנות לעונה הבאה והיום החליט המאמן, ליאור זאדה, לצרף לקבוצה את איסלם אלזנטי ורועי בליכר, שנבחנו בקבוצה.
המאמן החליט לשחרר את כל השחקנים שנבחנו וממשיך בחיפושים אחרי מגן שמאלי. מחר בערב תערוך הקבוצה את משחק האימון המסורתי מול קביליו יפו. המאמן יבחן במשחק את בני שרקט, שמועמד להצטרף לעמדה הבעייתית. זאדה הבהיר כי הוא לא מתכוון להילחץ ולהחתים לעמדה הקריטית שחקנים ללא ניסיון וקבלות.

בקבוצה מקווים כי עד השבוע הבא יוכלו לסגור מחנה אימונים בצפון הארץ. כרגע נמצאת הקבוצה בבעיה, משום שמרבית המקומות האופציונאליים תפוסים עד סוף חודש אוגוסט, המועד בו מעוניינים בקטמון לקיים מחנה.
ביום שישי הקרוב יערכו בחירות להנהלת הקבוצה. מתוך 320 חברי עמותה יבחרו שלושה בלבד, כשהתנאי הוא שעל כל מועמד להיות חבר בעמותה מינימום שנה אחת.
הקבוצה עדיין לא יודעת באיזה מגרש תארח את משחקי הבית שלה בתחילת השנה הקרובה. ככל הנראה יבחר המגרש הביתי של צפרירים חולון. השבוע התקיימה ביקורת של ההתאחדות לכדורגל במגרשים ב'מבט' ובגבעת רם, ובשני המגרשים נמצאו ליקויים רבים שיטופלו על ידי ההתאחדות ועיריית ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה