תומר בן-יוסף סיכם לעונה נוספת בבית"ר



אחרי שמושיקו מישאלוף עזב להפועל עכו, בבית וגן הצליחו לסכם עם בן-יוסף לעונה נוספת. צפוי להרוויח 100 אלף דולר לעונה. אלירן סיימון התחיל להתאמן. גאמזרצאשווילי יגיע להתרשמות

בשעה טובה ומוצלחת: תומר בן-יוסף סיכם לעונה נוספת בבית"ר ירושלים.
אחרי שמושיקו מישאלוף עזב וסיכם בהפועל עכו, בבית"ר החליטו להאיץ את המגעים אם בן-יוסף והיום הוא סיכם לעונה נוספת בבית וגן. בן-יוסף החזיק בהצעה מפתה ממכבי פתח תקווה לשנתיים, אבל אחרי העזיבה של מישאלוף, המאמן דוד אמסלם ביקש מההנהלה לעשות הכל כדי להחתים את בן-יוסף והיום, כאמור, זה קרה.

הבלם, שבשבוע הבא יחגוג 32, צפוי להרוויח 100 אלף דולר לעונה. בן-יוסף אמר לאחר החתימה: "בית"ר זה הבית ולא היה לי ספק שהדברים יסתדרו. הייתה נכונות של שני הצדדים ואני שמח. עכשיו נותר להתרכז רק בכדורגל ובהצלחת הקבוצה".
הבוקר, כאמור, התחיל להתאמן בבית"ר הבלם הצעיר אלין סיימון מהפועל פתח תקווה, כשבימים הקרובים צפוי לנחות בארץ להתרשמות גם הבלם הגרוזיני דויד   בשעה טובה ומוצלחת: תומר בן-יוסף סיכם לעונה נוספת בבית"ר ירושלים. אחרי שמושיקו מישאלוף עזב וסיכם בהפועל עכו, בבית"ר החליטו להאיץ את המגעים אם בן-יוסף והיום הוא סיכם לעונה נוספת בבית וגן. בן-יוסף החזיק בהצעה מפתה ממכבי פתח תקווה לשנתיים, אבל אחרי העזיבה של מישאלוף, המאמן דוד אמסלם ביקש מההנהלה לעשות הכל כדי להחתים את בן-יוסף והיום, כאמור, זה קרה. הבלם, שבשבוע הבא יחגוג 32, צפוי להרוויח 100 אלף דולר לעונה. הבוקר, כאמור, התחיל להתאמן בבית"ר הבלם הצעיר אלין סיימון מהפועל פתח תקווה, כשבימים הקרובים צפוי לנחות בארץ להתרשמות גם הבלם הגרוזיני דויד גאמזרצאשווילי. משחק האימון שהיה אמור להתקיים היום מול עירוני בת ים בוטל.  .
משחק האימון שהיה אמור להתקיים היום מול עירוני בת ים בוטל.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה