הבלם מורץ לא יגיע. סיימון התחיל להתאמן



מושיקו מישאלוף מחוץ לתמונה? בבית"ר מתחילים לחפש אלטרנטיבות. הבלם אלירן סיימון מהפועל פ"ת החל הבוקר להתאמן עם הקבוצה. לעומתו, הבלם הסלובני מיטייה מורץ לא יגיע. מישאלוף ממתין לטופס השחרור מקורנפיין

בבית"ר ירושלים מתחילים לחפש בלמים חדשים, שיחזקו את מרכז ההגנה של דוד אמסלם.  הצוות המקצועי של הקבוצה החליט לוותר על הבלם הסלובני, מיטייה מורץ, אחרי שאנשי המועדון קיבלו חוות דעת שלילית עליו מאנשי מכבי הרצליה, שם שיחק הבלם בעבר. בינתיים, הבוקר התחיל להתאמן בקבוצה הבלם הצעיר, אלירן סיימון, ששייך להפועל פתח תקווה. אם סיימון ירשים את אמסלם, בבית"ר יפתחו איתו במו"מ. בנוסף, כפי שפורסם אתמול, הבלם הגרוזיני, דויד גאמזרצאשווילי, צפוי להתחיל להתאמן עם הקבוצה.  
בלמה של בית"ר ירושלים בעונה החולפת, מושיקו מישאלוף, סיכם אתמול לשנתיים בהפועל עכו. כידוע, מישאלוף התאמן בחודשיים האחרונים בבית"ר ללא חוזה והאמין כי הקבוצה תבוא לקראתו בכל הנוגע לחוזהו החדש בקבוצה.

עד אתמול האמין השחקן כי איציק קורנפיין יציע לו חוזה משודרג וכשהדבר לא קרה, בחר מישאלוף לסכם סופית בעכו, בצאת צום ט' באב.
מישאלוף סיכם בעכו על חוזה שמוערך בכמעט כפול ממה שהציעה לו בית"ר ירושלים. השחקן ממתין כעת לטופס השחרור שאמור להיחתם על ידי איציק קורנפיין.
הבלם אמר בנושא בית"ר: "כשראיתי שדברים לא מסתדרים ומתעכבים, בחרתי לדאוג לעצמי ולעתיד שלי. לא אהבתי את ההתנהלות של הקבוצה".
היום תשוב הקבוצה להתאמן לקראת המשחק במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו מול הפועל ראשון לציון שיתקיים באיצטדיון רמת גן. בקבוצה מקווים שעד המחזור הראשון של הליגה, שיתקיים בשבוע הבא, יוחתמו לפחות שני שחקני רכש.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה