אליפות ישראל בשחייה הסתיימה והפועל ירושלים רשמה עוד הישג חסר תקדים: אליפות 20 ברציפות עם 20 מדליות זהב !! הדר בן-דרור, מנכ"לית האגודה: "הצלחנו לבנות מסורת אליפויות לתפארת"

בנשים, הוכיחה מרידית בודנר את שליטתה המוחלטת בבריכה. בודנר זכתה בארבע מדליות זהב, רגע לפני יציאתה למשחקי האוניברסיאדה. הדר בן דרור, מנכ"לית הפועל ירושלים בשחייה: "לזכות באליפות ישראל זה מרגש בכל פעם מחדש. המועדון שלנו חרט על דגלו את ערכי ההישגיות והמצוינות ואני שמחה שבאליפות זו, בסיוע 65 שחיינים ושחייניות חדורי התלהבות ונחישות, הצלחנו לבנות מסורת אליפויות לתפארת. לזכות באליפות 20 ברציפות זה דבר מדהים ואנו רוצים להמשיך בכל המרץ לזכות בעוד תארים והישגים". "הפועל ירושלים שחייה" השלימה בסוף השבוע האחרון במכון וינגייט הישג חסר תקדים בכל ענף ספורט ישראלי. המועדון המעוטר ביותר בשחייה הישראלית זכה באליפות ישראל בפעם ה-20 ברציפות!! וכמו תמיד, גם השנה עשה את זה בסטייל. שחייני הפועל ירושלים, שכיכבו באליפות ישראל, הביאו את האליפות העשרים ברציפות למועדון הסגול ,לאחר שזכו בלא פחות מ-20 מדליות זהב . המועדון רשם הישג מרשים נוסף, כאשר זכה באליפות ישראל בכל הקטגוריות של הנוער (נערות, נערים וכללי) ושל הבוגרים (נשים, גברים וכללי).
שחייני הפועל ירושלים הרשימו במיוחד במקצה השליחים 4X50 מעורב, כאשר שתי נבחרות השליחים של המועדון, שהתחרו במקצה זה, הגיעו למקומות הראשון והשלישי. המנצח הגדול של אליפות ישראל היה ללא ספק גל נבו, שנבחר לשחיין המצטיין של אליפות ישראל. נבו (24) נחת רק ביומה הראשון של התחרות מאליפות העולם בשנחאי, לאחר שהשיג את הקריטריון האולימפי ב-200 מטר מעורב אישי, ובאליפות ישראל הוכיח שוב את עליונותו הברורה בשחייה הישראלית. הקרב הגדול בבריכה היה בין נבו לבין הכישרון העולה, יעקב תומרקין, שקצר הצלחה באליפות העולם והבטיח אף הוא קריטריון בלונדון 2012. שני השחיינים סיפקו תחרות מושלמת, בסיומה ניצח נבו בגדול עם תוצאה מצוינת של 02:01.04, המהווה שיא בינ"ל חדש (התוצאה המהירה ביותר שנקבעה בישראל בכל הזמנים) ושמר על ההגמוניה לפחות עד אליפות ישראל הבאה. נבו חגג פעם נוספת כאשר השיג באליפות ישראל את הקריטריון לאולימפיאדת לונדון ב-400 מטר מעורב אישי. 

האולימפי גיא ברנע הניף את גביע התוצאה האיכותית על הישגו ב-50 מטר גב (25.16 שניות). ברנע יוצא השבוע למשחקי האוניברסיאדה וינסה לקבוע שם את הקריטריון לאולימפיאדה, לאחר שפספס אותו ב-3 מאיות השנייה באליפות העולם. הפתעת האליפות הייתה הכישרון העולה אלמוג אולשטיין בן ה-18, שהרשים כשסיים במקום הראשון במקצה ל-50 מטרים חופשי, כשהוא מקדים את שיאן ישראל נמרוד בר אור שפירא.  בדרך לניצחון, במשחה חצי הגמר, חגג אלמוג עם שיא נוער חדש של 23.08 שניות, שיפור של 3 מאיות לשיא של חברו לאגודת הפועל ירושלים, יהב שחף (18), שהפעם סיים שלישי בבוגרים.
בנשים, הוכיחה מרידית בודנר את שליטתה המוחלטת בבריכה. בודנר זכתה בארבע מדליות זהב, רגע לפני יציאתה למשחקי האוניברסיאדה.
הדר בן דרור, מנכ"לית הפועל ירושלים בשחייה: "לזכות באליפות ישראל זה מרגש בכל פעם מחדש. המועדון שלנו חרט על דגלו את ערכי ההישגיות והמצוינות ואני שמחה שבאליפות זו, בסיוע 65 שחיינים ושחייניות חדורי התלהבות ונחישות, הצלחנו לבנות מסורת אליפויות לתפארת. לזכות באליפות 20 ברציפות זה דבר מדהים ואנו רוצים להמשיך בכל המרץ לזכות בעוד תארים והישגים".
גל נבו: "ראשית, אני שמח על הזכייה באליפות ישראל . הפועל ירושלים הוא מועדון מפואר שעשה הישג בלתי יאומן עם אליפות עשרים ברציפות. אני חושב שאין לה אח ורע בספורט הישראלי ובכלל. לגביי באופן אישי, אני שמח על היכולת שהצגתי באליפות. היה לי קרב חזק עם יעקב תומרקין, ואני שמח שסיימתי ראשון. השגתי את הקריטריון הנוסף שרציתי ללונדון, כך שבהחלט הייתה להפועל ירושלים ולי באופן אישי אליפות מוצלחת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה