פערים במו"מ עם מישאלוף ובן יוסף שעשויים לעזוב



תומר בן יוסף ומושיקו מישאלוף לא מרוצים מההצעה הכספית שקיבלו מבית"ר ויקבלו החלטה סופית לגבי עתידם אחרי ט' באב.בית"ר תבקש ממכבי חיפה להשאיל את תורג'מן או אזולאי

צמד הבלמים של בית"ר ירושלים, תומר בן יוסף ומושיקו מישאלוף עשויים לעזוב את הקבוצה עד סוף השבוע. השניים לא מרוצים מההצעה הכספית שהגישה להם בית"ר והם מחזיקים בהצעות אחרות, גבוהות יותר.
 
בן יוסף קיבל הצעה ממכבי פתח תקווה לחתום לשנתיים על חוזה שמוערך ביותר ממאה אלף דולר. יש לציין שההצעה של פתח תקווה גדולה משל בית"ר ומדובר בהפרש גדול יחסית.
 

מישאלוף כבר נפגש עם הפועל עכו שאף שיפרה את ההצעה שהגישה בפעם הראשונה. בעכו מאוד רוצים את הבלם בקבוצה ויעשו הכל על מנת להחתימו. בית"ר ירושלים בשלב זה לא יכולה לעמוד בדרישות השחקן.
 
בקבוצה מעוניינים לצרף את אחד מחלוצי מכבי חיפה- שלומי אזולאי ואלון תורג'מן. בחיפה יש עומס בעמדה זו ונראה כי אחד מהשניים יושאל. בית"ר מקווה שתוכל להגיע להבנות עם הירוקים ולהשאיל את אחד מהשחקנים.
 
דוד אמסלם כינס אתמול את חניכיו ואמר להם: "היכולת שלנו במשחק מול באר שבע הייתה מבישה. עם כל הקשיים, אנחנו חייבים להראות טוב יותר." הבוקר ערכה הקבוצה אימון פילאטיס במבשרת ציון ומחר יזכו השחקנים ליום חופשי בשל צום ט' באב.
 
 
התמונות באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה