בית"ר ירושלים הובסה 3:0 על ידי הפועל ב"ש



הפועל באר שבע הביסה הערב 3:0 את בית"ר ירושלים משערים של קינגסון, נאסר ומלכה. דוד אמסלם: "יכול להיות שנהיה קבוצת תחתית"

בית"ר ירושלים הובסה הערב 3:0 על ידי יריבתה במחזור הפתיחה של הליגה, הפועל באר שבע. הירושלמים התבטלו לחלוטין מול חניכיו של ניר קלינגר שהגיעו ללא רגשי נחיתות למשחק. בניגוד לשבוע שעבר, סטיבן כהן החמיץ הערב משלוש מצבים מצויינים ושלח את דוד אמסלם לעשות חושבים בכל הנוגע ליכולת הקבוצה. בבית"ר אומנם לא מתכננים שינויים משמעותיים בקבוצה אך המשחק הערב הבהיר לכולם שעם כל הכבוד לשחקני בית, הרכש הוא דבר הכרחי לקראת העונה שבפתח.
לארה קינגסטון קיבל בעיטה חופשית וכבש כבר בדקה העשירית למשחק, מה שערער את הבטחון של הבית"רים. שמונה דקות מאוחר יותר כבש גם סיראז' נאסר והשאיר את הצהובים שחורים אוהדי עצות. בית"ר המשיכה לנסות אך הגאולה לא הגיעה גם במחצית השנייה בה הציגה בית"ר יכולת חלשה שלא הזכירה את הלחימה בשבוע שעבר. מוטי מלכה סגר את הסיפור בדקה ה-76 ושלח את בית"ר מאוכזבת בחזרה לירושלים.

 
מאמן הפועל ב"ש, ניר קלינגר, היה מרוצה בסיום המשחק: “רמת המשחק שלנו תאמה את המשחק הקודם, אך בשבוע שעבר לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו ונכנענו לעייפות. הפעם עשינו ניצחון יפה, שיחקנו כדורגל טוב, במיוחד במחצית הראשונה. היינו יותר מסוכנים ואפילו יכולנו לכבוש עוד שער או שניים".
 
בצד המאוכזב,מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם סיכם: “לא נראינו טוב והיה לנו מאוד קשה כי לא נכנסו טוב למשחק. בטוח שנשתפר בהמשך ואני מאמין מאוד בשחקנים שיש לנו. חוסר הוודאות הכלכלי מקרין על הקבוצה, אבל זה לא תירוץ, מי שמגיע למגרש צריך לעשות הכל כדי לנצח, התכוננו למשחק הזה כמו שצריך אבל היו לנו מעט מאוד דקות טובות ואנחנו מקווים להתחזק בהמשך".
אמסלם לא פסל את האפשרות שקבוצתו תסיים בתחתית ותקלע למאבקי הירידה: “במצב הזה יכול להיות שנהיה קבוצת תחתית אבל אני מאמין שנשתפר. זה בסך הכל משחק רביעי או חמישי שלנו, זה לוקח זמן ואני מאמין שלאט לאט אנחנו נשתפר".
 
הרכבים:
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מושיקו מישאלוף, אבי ריקן, דן אייבנדר, קובי מויאל, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, שי חדד, עמית בן שושן.
 
הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאיי, לואיס טורס, עודד גביש, אבי יחיאל, שמעון הרוש, אמג'ד סולימאן (יוסי תורג'מן), לאריה קינגסטון, אביתר אילוז, מוטי מלכה, סיראז' נאסר (אופיר דוידזאדה), עידו אקסברד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה