האם אוהדי בית"ר יצילו את המועדון?



כמו בכל שנה, גם הקיץ הזה מנסים אוהדי בית"ר לסייע לקבוצה. המיזם: רכישת מניות. המטרה: לגייס לפחות 3 מיליון ש"ח. איש העסקים, שלום קדוש, אחד מאנשי היוזמה: "האוהדים הבינו שמצב הקבוצה והמועדון הזה חשוב יותר מסכסוכים אישיים. אני מקווה שזה יצליח". בינתיים, העזרה מגיעה ממקום אחר: הקרן לידידות תסייע לבית"ר ותתמוך כלכלית בקבוצה

האם הפיתרון למצב הקשה של בית"ר ירושלים יגיע מהאוהדים? קבוצה של אנשי עסקים, אוהדי בית"ר, מתארגנת בימים אלה  למיזם שבמסגרתו האוהדים ירכשו מניות של הקבוצה ובעתיד אף יוכלו להיות בעלים של המועדון. המטרה, בשלב הראשון, היא לגייס כ-3 מיליון ₪. כל אוהד ירכוש מניה בעלות של 1000 ₪, יקבל בתמורה גם מינוי ובעתיד, אם וכאשר המהלך יקרום עוד וגידים, יוכל אף לקחת חלק, גם אם קטן מאוד, בבעלות על הקבוצה. היו"ר, איציק קורנפיין, כבר נתן את ברכת הדרך למהלך.
אתמול נערכה פגישה בגבעת שמואל בין כל פלגי האוהדים ובסיומה פרסמו את  ההודעה הבאה: "הוסכם לצאת למהלך למען הצלת המועדון. במהלך הזה תצא הקבוצה ביחד עם האוהדים למבצע מכירת מינוי-מניה, מהלך שיחזק את הקבוצה מבחינה כלכלית ויחזיר את האוהדים ליציעים. לאחר תשעה באב תפורסם הודעה מסודרת באמצעות כלי התקשורת עם הסבר מפורט על הדרך שבה יתנהל המיזם. ארגוני האוהדים, ובתוכם ארגון 'לה פמיליה', מברכים על המהלך וקוראים לכלל אוהדי בית"ר בישראל להירתם ולקחת חלק . נוסף על כך, הוחלט לשים בצד את כל המחלוקות בין היציעים והפלגים השונים לבין קברניטי הקבוצה, זאת למען הקבוצה היקרה לליבנו. אנו מאמינים כי קהל וקבוצה מאוחדים יחזירו את הכוח וההרתעה לבית"ר ירושלים".

אגב, מארגני המיזם, שבשבועות הקרובים יעסקו בגיוס כספים, ינסו לגייס למיזם אוהדים מפורסמים של בית"ר, כמו אייל גולן. אחד מאנשי העסקים שנרתם למהלך הוא שלום קדוש, שסיפר לאתר "ירושליםנט": "האוהדים הבינו שמצב הקבוצה והמועדון הזה חשוב יותר מסכסוכים אישיים והחליטו כולם לשלב ידיים. לא יעזור כלום - בית"ר לבד והקהל לבד אינם יכולים להציל את הקבוצה, אבל כולם ביחד כן. זו הכותרת שתלווה אותנו. המהלך עוד בחיתוליו, והמטרה תחילה הייתה לאחד את הקהל והקבוצה לגוף אחד. עכשיו נותר לראות איך מממשים את הפרוייקט ,  מקווה שזה יצליח".
 
עוד בבית"ר ירושלים - הקבוצה מתכוונת לתבוע את דן אדלר ואדם לוין, בסכום שמוערך ב-2 מיליון דולר. בנוסף, כפי שפורסם אתמול, הקרן לידידות, שבראשה עומד הנשיא יחיאל אקשטיין, תכנס היום מסיבת עיתונאים בעיריית ירושלים, במהלכה תודיע שהיא תתמוך כלכלית בבית"ר ירושלים. במסיבת העיתונאים ישתתפו גם יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, נשיא הקרן, הרב אשקטיין ומאמן הקבוצה, דוד אמסלם.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה