פרסום ראשון: בית"ר וארקאדי גאיידמק עונים לאדלר ולוין



בלעדי ל"ירושלים נט" :עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו במתקפה חסרת תקדים משיב לטענת אדלר ולוין לפיה בית"ר הוליכה אותם שולל

 
אדם לוין ודן אדלר  במכתב מפורט הלינו  על היחס המחפיר שקיבלו מבית"ר באמצעות התקשורת הישראלית. השניים טוענים עוד כי בית"ר הוליכה אותם שולל והציגה בפניהם מצג שווא. לירושלים נט הגיעה תגובת בית"ר ירושלים בו יוצא עו"ד ישראל שלו למתקפה חסרת תקדים שבה הוא קורא לשניים לחזור בהם מהדברים שהטיחו בבית"ר.בנוסף הוא דורש מהם להחזיר ציוד בשווי 11,000 שקלים שלקחו  מחדר ההלבשה של הקבוצה.

"בפתח הדברים ראוי להתייחס דווקא לטענת מרשיך בדבר הפגיעה בשמם הטוב. בהקשר זה אין למרשיך אלא להלין על עצמם שכן מי שמתהדר בנוצות לא לו ומבטיח הבטחות סרק שאין בכוונתו לקיים, אל לא להתלונן אם בסופו של יום מוצא הוא עצמו מגולגל בזפת."
 שלו המשיך והתייחס גם לקמפיין התקשורתי שניהלו הצמד בהגיעם לישראל: "האם מרשיך סברו כי יוכלו לפתוח בקמפיין תקשורתי משומן היטב שכל כולו שיר הלל להתחייבותם להשקיע בקבוצה למשך שנים רבות, ופתאום להיעלם ללא השקעה של אגורה אחת בקבוצה ותוך הוצאות ציוד ממנה ללא תמורה?"
בנוסף לטענות של עו"ד שלו, למכתב צורפו קבלות על הרכב השכור בו החזיקו השניים בזמן שהותם בארץ וגם, פירוט הציוד שלקחו השניים מחדר ההלבשה.
 
לצפיה במכתב המלא לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה