סמואלס סיכם אבל לא יגיע בגלל חוזה באן.בי.איי. מחנה האימונים יהיה כנראה בצפון



סמארדו סמואלס, שחקן מוכשר וצעיר מהאן.בי.איי, כבר סיכם כמעט את כל תנאיו בהפועל ירושלים, אבל העובדה שהוא חתום לעוד עונה בקליבלנד טרפדה את העסקה. הרברט היל הוצע. מחנה האימונים יהיה ככל הנראה בארץ

הפאוור פורוורד סמארדו סמואלס (22, 2.06 מ') כבר היה בדרך להפועל ירושלים, אבל ברגע האחרון העסקה נפלה. הסיבה: השחקן, שחתום בקליבלנד לעונה הבאה, ביקש להכניס לחוזה שלו סעיף לפיו אם השביתה באן.בי.איי מסתיימת, הוא יכול לחזור לליגה הטובה בעולם.
סמואלס כבר סיכם כמעט את כל תנאיו בקבוצה של עודד קטש, אבל במועדון מהבירה לא מוכנים לקחת את הסיכון שהוא יצטרך לחזור לאן.בי.איי במהלך העונה. סמואלס שיחק בעונה האחרונה בליגה הטובה בעולם 37 משחקים, כשב-10 מהם פתח בחמישייה, והעמיד ממוצעים של 7.8 נק' ו-4.3 ריב' בממוצע למשחק.

בתוך כך, לאור העובדה שסמואלס לא יגיע, בירושלים ממשיכים לחפש מועמדים אחרים לעמדת הסנטר. לקבוצה הוצע הרברט היל (27, 2.08 מ'), ששיחק בשנתיים האחרונות בדרום קוריאה, והצוות המקצועי יבחן בימים הקרובים את מועמדותו.
הקבוצה צפויה לערוך את מחנה האימונים שלה בצפון ולא לצאת למחנה אימונים בחו"ל. כרגע נראה שהאימונים ייפתחו בתחילת חודש ספטמבר.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה