מתסמן: מיקי קופל לא יתמוך בבית"ר ירושלים



איש העסקים ביקש להיפגש עם נציגיו של ארקדי גאידמק, אבל אלה, לטענתו, מתחמקים ממנו. קופל: "זה לא מכובד. אם הם לא רוצים, אאחל להם בהצלחה". ישראל שלו, עורך דינו של גאידמק: "הבנתי שהוא רוצה להיפגש איתנו. ברגע שיהיה לנו יותר זמן, זה יקרה". עוד בבית"ר: דן אדלר ואדם לוין ענו לכתב התביעה והשניים טוענים: "לא סיפרו לנו דבר על הכספים שהשקיע גומא אגייאר"

איש העסקים שביקש להשקיע בבית"ר ירושלים, מיקי קופל, ככל הנראה לא יתמוך כלכלית במועדון. קופל, כאמור, הביע נכונות להשקיע בקבוצה ואף לרכוש אותה תמורת 6 מיליון ₪, אבל בסביבתו של איש העסקים טוענים שבבית"ר ירושלים וכן עורך דינו של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, לא מוכנים להיפגש איתו ועם נציגיו ואף מתחמקים ממנו.
 

 מקורב לקופל אמר היום: "אנחנו משאירים לנציגים של ארקדי הודעות, והם לא חוזרים אלינו. זה לא מכובד, ולא יאה כלפי האוהדים של בית"ר".
 
קופל, כאמור, אמר אתמול  בראיון ל"ירושליםנט": "אני רוצה לקבל לידיי את הקבוצה. מבחינתי, הסיכויים למהלך גבוהים. אל תתייגו אותי עם דן אדלר ואדם לוין, אני לא בליגה הזאת. אביא איתי קבוצה של אנשי ניהול, אני אהיה זה שבפרונט".
 
עורך הדין של גאידמק, ישראל שלו, מסר בתגובה: "הבנתי שמר קופל רוצה להיפגש איתנו, אנחנו כרגע עסוקים. ברגע שיהיה לנו יותר זמן, ניפגש איתו".
 
קופל מסר בתגובה לדבריו של שלו: "זה מצער מאוד לשמוע תשובה כזאת, זה לא מכובד. חצי שעה כוס קפה זה מינימום היום בהוואי הישראלי. אם הם לא רוצים, אאחל להם בהצלחה".  
 
בעניין אחר בבית"ר, דן אדלר ואדם לוין ענו היום למכתב שהוציא להם לפני שבוע עו"ד ישראל שלו וטענו: "לא סיפרו לנו דבר על הכספים שהשקיע גומא אגייאר ועל תביעה עתידית אפשרית מהצד שלו. מפעילים נגדנו מתקפה בתקשורת, זאת עזות מצח"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה