אלון תורג'מן מועמד לבית"ר, אופיר עמרם מתחיל להתאמן. הקרן לידידות עשויה לתמוך



היורדת הטרייה לליגה הלאומית, הפועל פתח תקווה, עשויה להשתחרר ממספר שחקנים ואחד מהם, אלון תורג'מן, כבר נמצא על הכוונת של בית"ר. אופיר עמרם, שהתאמן לאחרונה עם ראשון לציון, מצטרף לאימונים של בית"ר. הקרן לידידות תעזור למועדון מבחינה כלכלית?

בית"ר ירושלים אומנם עדיין לא עברה בבקרה התקציבית, אבל המאמן דוד אמסלם, רגע לפני שמתחילה העונה, מתעניין במספר שחקנים. לאור העזיבה של סמואל יבואה, משה בן-לולו ועכשיו גם של חן עזריאל, המאמן הבית"רי רוצה קודם כל לחזק את ההתקפה של הצהובים שחורים מבית וגן והשם הראשון שעלה אצלו בפנקס הוא זה של אלון תורג'מן, חלוצה הצעיר של הפועל פתח תקווה.
תורג'מן, חלוץ צעיר (20) ומוכשר, ששיך לבית"ר נס טוברוק ובבית וגן כבר דיברו עם אנשי המועדון על העברתו האפשרית של השחקן לבית"ר. את העונה האחרונה סיים תורג'מן עם 8 שערים בכל המסגרות.

עוד בענייני רכש, הקשר המוכשר, אופיר עמרם, שהתאמן בשבועות האחרונים עם הפועל ראשון לציון, יתחיל הערב להתאמן עם בית"ר ירושלים, מתוך כוונה להצטרף בקרוב לקבוצה של אמסלם.
בעניין ההגנה, המאמן אמסלם מעדיף לראות את תומר בן-יוסף ומושיקו מישאלוף חותמים בעדיפות ראשונה, וזאת הסיבה שכרגע הוא לא מעוניין לשמוע על מועמדים אחרים בעמדות הבלמים. המשא ומתן עם השניים צפוי לתפוס תאוצה בתחילת השבוע ואז השניים אמורים לחתום.  
עניין אחר. הקרן לידידות בירושלים עשויה לתמוך השנה בבית"ר מבחינה כלכלית.      
צילום: אסף שקד, בית"ר ירושלים.             

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה