"אני רוצה לקבל לידיי את הקבוצה"



איש העסקים, מיקי קופל, עדיין לא מוכן לוותר על רעיון הרכישה של בית"ר ירושלים וסיפר לנו היום: "מבחינתי, הסיכויים למהלך גבוהים. אם זה יקרה, ארצה למנות את משה דדש לנשיא הכבוד של המועדון. אל תתייגו אותי עם אדלר ולוין, אני לא בליגה הזאת"

כפי שפורסם בלעדית באתר "ירושליםנט", מיקי קופל ממשיך בניסיון שלו לרכוש את קבוצת בית"ר ירושלים. היום אמור עורך דינו של קופל, עו"ד ג'ון גביע, להיפגש עם עורך דינו של ארקדי גאידמק, עו"ד ישראל שלו, בניסיון לקדם את רכישתה של הקבוצה מבית וגן.
קופל התייחס לדברים ואמר היום לאתר שלנו: "אני רוצה לקבל לידיי את הקבוצה בתמורה לשישה מיליון ₪, שאותם אשפוך לתוך הקבוצה. ארקדי גאידמק לא יקבל ממני אגורה, כי הוא מוכר את הקבוצה בחינם. לפני זה, אני רוצה לקבל תשובות על כמה שאלות מאוד ברורות ורק אז אחליט אם להיכנס למו"מ. יש הרבה שאלות שאני לא יודע עליהן את התשובה, למעט נתונים מהתקשורת. אני קונה, לא מוכר, ומי שמוכר יודע שאני רציני וצריך למהר. בינתיים, אני לא מקבל שום שיחת טלפון מבית"ר והדבר היחיד שאומרים לי הוא: 'תדבר עם העורך דין של גאידמק'".

מאיפה תביא את הכסף?
"תהיה קבוצת ניהול של כמה אנשים, אני אהיה זה שבפרונט".
משה דדש יהיה בפנים?
"אם הוא יסכים והעסקה תצא לפועל, ארצה שהוא יהיה נשיא הכבוד של המועדון. אני רוצה שהוא, בזכות הקשרים שלו, יעזור לנו עם ספונסרים ורוח של המועדון".
תגיד, למה שתהיה שונה מדן אדלר ואדם לוין? אולי גם אתה מחפש פרסום?
"אותי אל תתייגו אותי עם אצנים שרצים מסביב למגרש, אני לא בליגה הזאת. אתם יודעים שכאשר שני האנשים האלה באו לירושלים, הם אפילו לא ישנו בבית מלון? ידעתם שהם נסעו ברכב של חבר שלהם ולא ברכב משלהם? הלקוחות שלי הם רק סוכני ביטוח, ואני לא מחפש פרסום. הם לקוחות שאפשר לספור אותם בכמות של 5000-6000 איש בישראל, ואני לא צריך פרסום, אני דווקא מחפש להתחבא. תאמין לי, נבהלתי כשראיתי את התקשורת".
מה החלק של אלעד עמדי בסיפור?
"אלעד עמדי הוא מי שהעיר מחדש את הקשר. בית"ר לא חזרו אלי, לא אז ולא היום, ואלעד ישב עלי ואמר לי: 'בוא נחזור לשולחן הדיונים, אני אצור את הקשר מחדש. אני רוצה לדאוג לבית"ר, ואותי לא מעניינת הפוליטיקה'".
לסיום, מה מבחינתך הסיכויים שזה יקרה?
"מבחינתי, הסיכויים גבוהים".  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה