בית"ר עדיין לא עברה בבקרה. איציק קורנפיין: "נהיה בליגת העל"



יו"ר בית"ר ירושלים עדיין לא העביר את הקבוצה בבקרה, אבל מעביר מסר רגוע: "עשינו 80 אחוז מהעבודה. אוהדי בית"ר יכולים לישון בשקט". מיקי קופל שוב רוצה לתמוך בקבוצה. ארקדי גאידמק שלח מכתב לאדלר ולוין בו הוא דורש פיצוי כספי

יו"ר בית"ר ירושלים, אייק קורנפיין, סיים את פגישתו בבקרה התקציבית, אבל בית"ר עדיין לא עברה בבקרה. קורנפיין סיפר בצאתו מהפגישה: "עשינו 80 אחוז מהעבודה. בית"ר תשחק בוודאות בליגת העל בשנה הקרובה. אוהדי בית"ר יכולים לישון בשקט. יש לנו עוד השלמות לעשות וצריך לצמצם את חלק מההוצאות".
קורנפיין שהה במשך מספר שעות בבקרה, כשהוא מגיע לפגישה עם מסמכים רבים. ההערכה היא שבית"ר תשלים את המהלך בתחילת שבוע הבא. קורנפיין, אגב, חשף כי בסופו של התהליך, תקציבה של בית"ר יעמוד על 23 מיליון ₪. בעניין חיזוק הקבוצה אמר היו"ר הצהוב: "לא בטוח שנביא רכש בשלב הראשון. אנחנו רוצים להחתים את תומר בן יוסף, מושיקו מישאלוף ועוד שני שחקנים צעירים. אם נגייס עוד מקורות הכנסה, נרצה לחזק את הסגל".

אגב בעניין מקורות הכנסה, מי שעדיין מתעניין בתמיכה בבית"ר כספונסר הוא מיקי קופל, שהתעניין לפני מספר שבועות ברכישתה של בית"ר ירושלים, וקופל כבר העביר מסרים לבית"ר בעניין. מי שעשוי לתווך בין שני הצדדים הוא שדר "רדיו ירושלים", אלעד עמדי.
דן אדלר ואדם לוין, די כצפוי אפשר להגיד, עדיין לא העבירו את הכסף לבית"ר והבוקר עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, הוציא להם מכתב בו הוא דורש מהם פיצוי עסקי על הפרת ההסכם.       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה