משחק הידידות בכדורסל בין סטודנטיות וחברות סגל של המכללה האקדמית להנדסה בירושלים ושל האוניברסיטה העברית הסתיים בניצחון של האוניברסיטה. ראש המחלקה להנדסת תוכנה במכללה, פרופ' רחל בן אליהו זהרי: "יש להשקיע בתחומי הספורט בקרב נשים כבר מגן הילדים. אני מביעה תקווה שיוזמות כאלו יערכו גם בעתיד"

משחק ידידות בכדורסל התקיים לאחרונה בין נבחרת הנשים של המכללה האקדמית להנדסה בירושלים ובין נבחרת הנשים של בית הספר להנדסה ולמדעי המחשב באוניברסיטה העברית. במשחק, שנערך במגרש הכדורסל במרכז 'קוסל' שבגבעת רם והסתיים בניצחון לאוניברסיטה, השתתפו סטודנטיות וחברות סגל משני המוסדות האקדמיים. המשחק נערך כמחווה לד"ר יעל פריץ' מבית הספר למדעי המחשב באוניברסיטה העברית, היוצאת לפוסט דוקטורט ואשר שיחקה לאורך כל שנות עבודתה בנבחרת הכדורסל של האוניברסיטה העברית.
היוזמה לקיום המשחק הינה של ראש בית הספר להנדסה ולמדעי המחשב באוניברסיטה העברית, פרופ' אורנה קופרמן, בשיתוף פעולה עם ראש המחלקה להנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה ירושלים, פרופ' רחל בן אליהו זהרי. השתיים הכירו בעת לימודיהן לדוקטורט ולפוסט דוקטורט בטכניון ואף שיחקו יחד כדורסל במסגרות שונות. לכן, על אף שבמכללה לא קיימת נבחרת כדורסל נשים מאורגנת, גייסה פרופ' בן אליהו זהרי בעקבות פנייתה של פרופ' קופרמן, סטודנטיות וסגל נשי מהמכללה לקחת חלק במשחק הידידות והרכיבה נבחרת ראויה.

ראש המחלקה להנדסת תוכנה במכללה, פרופ' רחל בן אליהו זהרי, אמרה לאחר המשחק: "משחק הידידות הזה הבהיר לי עד כמה חשוב שתהיה נבחרת נשים בכדורסל במכללה. ראשית, זה כיף לשחק ושנית, אני חושבת שפיתוח ענפי הספורט השונים בקרב נשים צריך להיות חלק בלתי נפרד מהמאמץ לקידום השוויון בין המינים. ספורט מפתח בטחון עצמי, חוסן נפשי וחוסן גופני, ולדעתי, יש להשקיע בתחומי הספורט בקרב נשים כבר מגן הילדים. אני מביעה תקווה שיוזמות כאלו יערכו גם בעתיד".
את המשחק, שהתנהל באווירה טובה ונגמר בניצחון של 36:60 לטובת האוניברסיטה, ניהלה ד"ר תמי גילון מהמכללה האקדמית להנדסה ירושלים.     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה