מחר: בית"ר מגיעה לבקרה התקציבית



בית"ר ירושלים אמורה לעבור מחר בבקרה התקציבית. עורכי דינו של גאידמק דרשו מאדלר ולוין להעביר את הכספים. בקבוצה מאוכזבים מהאוהדים שמחו נגד איציק קורנפיין ואמרו: "מוטב שהיו מעודדים את השחקנים ואת אמסלם". חן עזריאל עבר סופית למכבי חיפה

אחרי שקיבלה הארכה, תגיע מחר קבוצת בית"ר ירושלים לבקרה התקציבית ואם לא תתקל בבעיות מיוחדות, בית"ר אמורה להציג את התקציב שלה לעונה הקרובה ולעבור סופית בבקרה. הקבוצה של דוד אמסלם נקלעה בסוף השבוע האחרון לבעיה קשה, לאחר שאדם לוין ודן אדלר התנערו מההתחייבות שלהם לקנות את בית"ר.
עורכי דינו של ארקדי גאידמק שיגרו בסוף השבוע האחרון מסר לשניים ודרשו מהם להעביר עד הערב את הסכומים אליהם התחייבו - 400,000 דולר לחשבון הנאמנות ועוד 1.2 מיליון דולר לכיסוי גרעונות הקבוצה. בבית"ר רוצים לקוות שאדלר, שעוד נשאר בקשר עם אנשי בית"ר, אכן יעביר את הכסף וכך ימנע מעצמו תביעה.

בינתיים, איציק קורנפיין ייגש לבקרה עם הכספים שיעברו לבית"ר מידי יעקב שחר ומכבי חיפה שרכשו את חן עזריאל.
העסקה, אגב, הסתיימה הבוקר באופן סופי ועזריאל יעבור עוד היום בדיקות רפאויות במכבי חיפה.
בקבוצה אומרים כי יסתפקו בשלב זה בסגל הקיים ויעשו את כל המאמצים להחתים את תומר בן יוסף ומושיקו מישאלוף, שנמצאים עם רגל וחצי מחוץ למועדון. בבית"ר לא פוסלים גם את חזרתו של משה בן לולו, שכבש מולם שני שערים אמש במשחק גביע הטוטו.
בבית"ר ירושלים מאוכזבים מהתנהלות קומץ האוהדים שמחה אתמול נגד איציק קורנפיין ואמרו כי מדובר בכמות אוהדים קטנה שחוזרת על אותה התנהגות מידי שבוע. גורם בקבוצה אמר הבוקר ל"ירושליםנט": "אין טעם להתייחס לעשרות אוהדים שהחליטו להפוך מאבק אישי למחאה קבועה. היה מוטב שאותם אוהדים יתמכו בשחקנים ובמאמן לאורך המשחק ולא יתעסקו בלקלל את איציק".
הבוקר קיימה הקבוצה אימון שחרור קליל שארך 40 דקות בלבד. השבוע תערוך הקבוצה את הכנותיה לקראת המשחק הבא בגביע הטוטו בשבת, הפעם מול הפועל באר שבע. 
 
צילום: פלאש90
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה