בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד נפרדו בתיקו 2:2



סטיבן כהן היה האיש של בית"ר וכבש בדקה ה-45 ובדקה ה-85. משה בן לולו עלה מהספסל האשדודי ולא ריחם על האקסית עם שני שערים(77,51). ברוכיאן החמיץ פנדל. בסוף המשחק יצא יו"ר בית"ר איציק קורנפיין מלווה בשוטרים, לאחר "שזכה" למטר קללות מאוהדי הקבוצה

 
בית"ר ירושלים משחקת בשעה זו מול מ.ס אשדוד באיצטדיון הי"א. בצל חוסר הוודאות והתסכול הגדול של הירושלמים, ינסו בבית"ר לשים בצד את הבעיות ולהתרכז בכדורגל. תומר בן יוסף ומושיקו מישאלוף פתחו ב-11 של בית"ר במה שעשוי להיות המשחק האחרון שלהם בקבוצה.

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לאשדוד מצויידים בכרזות נגד היו"ר איציק קורנפיין.
 
כ- 1,000 צופים הגיעו למשחק בחום הכבד באשדוד. המשחק יצא לדרך ואשדוד הראתה סימני עדיפות כבר מתחילת המשחק. האורחים, כך נראה, מתקשים להגיע למצבים מול חניכיו של יוסי מזרחי.
למרות היכולת הלא מבריקה של שתי הקבוצות, רגע לפני המחצית, קיבל סטיבן כהן כדור לרחבה מאבי ריקן והכניע את מרציאנו, 1:0 לבית"ר ירושלים.
דוד אמסלם בחר שלא לעשות חילופים עם פתיחת המחצית השנייה. מנגד, בצד האשדודי הוציא יוסי מזרחי את אדיר טובול והכניס את משה בן לולו, שחזר השבוע לשורות מ.ס אשדוד.
בדקה ה-51, קיבל תומר בן יוסף כדור לרחבה הבית"רית ובמקום להרחיק מסר לרגליו של ניר ביטון האשדודי. ביטון מסר את הכדור למשה בן לולו שכבש לשערו של אריאל הרוש וקבע תיקו 1:1.
בדקה ה-58, הכשיל אפא אמברוז את אבי ריקן ברחבה. משה בוחבוט לא היסס ושרק לפנדל לזכות בית"ר. אבירם ברוכיאן ניגש לבעוט אך שוערה של אשדוד, אופיר מרציאנו ידע לאן ברוכיאן יבעט והדף.
בדקה ה- 77 משה בן לולו כבש את השני לזכות מ.ס אשדוד וסירב לחגוג את השער, לאור הכבוד לחבריו הבית"רים.
סטיבן כהן המשיך להיות האיש של בית"ר במשחק ובדקה ה-85 קיבל כדור וניצל את הבלאגן ברחבה האשדודית לקבוע 2:2.
 
הרכבים:
 מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפא אמברוז, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו, רחמים צ'קול, נבו מזרחי וגדי קינדה.
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מושיקו מישאלוף, אבי ריקן, קובי מויאל, דן אייבינדר, אבירם ברוכיאן, שי חדד, סטיבן כהן ועמית בן שושן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה