בצל חוסר הוודאות:בית"ר ירושלים מול אשדוד בגביע הטוטו



בבית"ר עדיין לא יודעים לאן פניהם מועדות. הערב דוד אמסלם וחניכיו ינסו להניח את הבעיות בצד, תוך ניסיון להתרכז רק בכדורגל ויסעו לאשדוד שם יפגשו את יוסי מזרחי והאשדודים בגביע הטוטו

 בית"ר ירושלים תשחק הערב במסגרת גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד. הירושלמים שיעלו לשחק בהרכב נטול רכש וזרים, ינסו לשים בצד את הצרות ל-90 דקות ולהפיק את המיטב מול האשדודים.
 

מושיקו מישאלוף ותומר בן יוסף יעלו בהרכב של דוד אמסלם למרות שאינם חתומים על חוזה בקבוצה.הבקרה התקציבית אישרה באופן חריג לשניים להשתתף במשחק ולא מן הנמנע שכבר בתחילת השבוע יעזבו בן יוסף ומישאלוף את הקבוצה.
 
אמסלם ייאלץ להתמודד עם מה שיש ויעלה עם סגל שכולו ישראלי. בהתקפה יעלה עמית בן שושן כחלוץ בודד, לאחר שאתמול עזב את הקבוצה חן עזריאל ועבר למכבי חיפה. לדוד אמסלם יש בעיה חמורה בחוד שכן גם משה בן לולו עזב את הקבוצה וחזר לאשדוד. בן לולו אגב, יפתח הערב בהרכב של יוסי מזרחי מול הבית"רים. בקבוצה לא פוסלים אפשרות שאם יצליחו לעבור בבקרה, החלוץ האשדודי יחזור.
 
אריאל הרוש ישאר בקבוצה למרות שהוא מבוקש ע"י לא מעט קבוצות. בבית"ר מסרבים למכור את השוער המוכשר והוא יפתח בין הקורות.
 
את שחקני ההרכב יגבו מהספסל בעיקר שחקני קבוצת הנוער שניצחה אתמול 2:0 את הפועל קטמון.
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, מושיקו מישאלוף,תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, דן אייבנדר, סטיבן כהם,שי חדד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן.
 
עידכונים על המשחק תוכלו לקבל בירושלים נט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה